Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” Netfliksa - Marketing przy Kawie
Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” Netfliksa
  • 1
  • 1
27.05.2022

Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” Netfliksa

Na 27 maja Netflix zapowiedział premierę serialu „Stranger Things 4”. Z tej okazji w turystycznych miejscach na całym świecie pojawiły się portale prowadzące na Drugą stronę. W Polsce taki portal można było zobaczyć 26 maja w Krakowie na Wawelu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2022

The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach

Marka The North Face rozpoczęła kampanię „Never Stop Exploring”. W jej ramach nawiązała partnerstwo m.in. z profesjonalną wspinaczką Caroline Ciavaldini, modelką i aktywistką Shareefą J. oraz założycielką The Wanderlust Women, Amirą Patel. Chce w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.

26 maja 2022