0 1 0 0 0 12.10.2022SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”Współczesny menedżer powinien sprostać nowym wyzwaniom, które są skutkiem zmian na rynku. Zarządzanie zróżnicowanym zespołem, praca zdalna, praca hybrydowa, nowe narzędzia komunikacyjne – wszystko to wymusza nowe podejście do roli i zadań, jakie obecnie stawiane są przed osobami na tych stanowiskach.
0 4 0 0 0 11.10.2022Nowa tożsamość marki FrankeProducent rozwiązań kuchennych, marka Franke zmienia metody komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką. Opracowana identyfikacja wizualna ma wyrażać nowy model pozycjonowania marki. Wszystko to wyraża motto: „Dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia”.
0 1 0 0 0 11.10.2022Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.
1 1 0 0 0 11.10.2022Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander BankuMarcin Dorociński w nowym spocie Santander Bank Polska promuje konto firmowe. Przedstawia historię Tomka, który postanowił zamienić swoją pasję w biznes i założył własną siłownię.
0 1 0 0 0 11.10.2022Ringier Axel Springer Polska zwalnia pracowników i tnie kosztyRingier Axel Springer Polska redukuje zatrudnienie w firmie oraz ogranicza koszty. „Auto Świat” przestanie się ukazywać w druku, a „Przegląd Sportowy" będzie się ukazywał dwa razy w tygodniu.
0 1 0 0 0 11.10.2022Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuCzy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.
0 1 0 0 0 10.10.2022PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowegoPKO Bank Polski ogłosił przetarg na planowanie mediów. Budżetu banku broni dom mediowy Havas Media.
0 1 0 0 0 10.10.2022Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynekW październiku Nielsen ogłosił uruchomienie w Polsce nowego narzędzia cross-mediowego: Total Ad Ratings (TAR). Ma ono zapewnić informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych.
1 1 0 0 0 10.10.2022Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonieKampania Link4 ruszyła 9 października. Prezentuje covery piosenek Cher i Vengaboys w wykonaniu wokalistek Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.
0 1 0 0 0 10.10.2022Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & CompanyZ powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.