1 6 0 19.07.2023Wawel promuje Żelki TravelkiNowość marki Fresh & Fruity (Wawel) to Żelki Travelki o kształtach i smakach inspirowanych Azją, Afryką i Ameryką. Są również wegańskie Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem V-label.
0 1 0 19.07.2023Chromatique nową agencją obsługującą markę ŻubrówkaAgencja Chromatique wygrała przetarg na całościową obsługę marki Żubrówka, należącej do grupy CEDC/Maspex.
0 1 0 19.07.2023Lukas Podolski partnerem biznesowym i ambasadorem Body ChiefPoznańska firma cateringu dietetycznego Body Chief wchodzi na rynek niemiecki. W tym celu nawiązała współpracę z legendą futbolu – Lukasem Podolskim. Mistrz świata w piłce nożnej zostaje oficjalnym partnerem firmy, a zarazem jej ambasadorem na rynku niemieckim.
0 1 0 19.07.2023Golfista Jon Rahm globalnym ambasadorem Grupy SantanderGrupa Santander nawiązała współpracę z Jonem Rahmem, jednym z najlepszych golfistów świata. Obecnie mieszka on w USA i jest znany na całym świecie, zwłaszcza w Europie i obu Amerykach – regionach, które należą do kluczowych rynków Grupy Santander.
0 2 0 19.07.2023Aktorka Monika Mrozowska twarzą kampanii promującej europejskie pieczarkiGEPC Promo rozpoczyna współfinansowaną przez UE kampanię promocyjną „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”. W Polsce ambasadorami kampanii są aktorka Monika Mrozowska i ekspert Grzegorz Łapanowski.
0 2 0 18.07.2023Prawie 12,5 mln zł kary dla spółki BO Energy za umowy na fotowoltaikęUOKiK nałożył blisko 12,5 mln zł kary na spółkę BO Energy (wcześniej FG Energy). W umowach na fotowoltaikę opracowanych przez spółkę było aż 12 niedozwolonych klauzul naruszających prawa konsumentów.
1 1 0 18.07.2023Kärcher Polska rozpoczyna kampanię employer brandingowąKampania pod hasłem przewodnim „We are the Kärchers. Wanna wow with us?" skierowana jest głównie do przedstawicieli generacji Z i Y. Ma przyciągnąć techników serwisu oraz handlowców za sprawą nowoczesnego wizerunku firmy.
0 3 0 18.07.2023Polacy a aktywizm marek – badanie WavemakeraPolacy jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, ale tęczowy marketing wciąż budzi największy i niesłabnący od lat rozdźwięk wśród badanych. Najbardziej protęczowi są przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni silverzy – pokazuje badanie agencji Wavemaker (GroupM).
1 2 0 18.07.2023Nowy spot Plusa na KartęPlus przygotował nowy spot promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.
0 1 0 18.07.2023Jak zmieniają się preferencje konsumentów robiących zakupy online – badanie SW ResearchKonsumenci poświęcają średnio 7,5 godziny miesięcznie na zakupy online. Ponad 1/4 badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmieniły się czynniki, które biorą pod uwagę podczas zakupów online. Badanie przeprowadziła firma SW Research na zlecenie Allegro.