Patrioci ruszają na zakupyPatrioci ruszają na zakupyPatrioci ruszają na zakupyPatrioci ruszają na zakupy

Patrioci ruszają na zakupy

Patrioci ruszają na zakupy
Kamil Kaszowski

Kamil Kaszowski

-

Kamil Kaszowski

Kamil Kaszowski

Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej mogło się wydawać, że odwoływanie się do wartości patriotycznych czy narodowych odejdzie do lamusa i zostanie zastąpione bardziej uniwersalistycznymi hasłami. Ostatnio jednak promowanie marek z nawiązaniem do patriotyzmu potencjalnych nabywców zdarza się coraz częściej.

Kiedy w 2014 roku Jarosław Gowin, promując swoją partię w wyborach do Parlamentu Europejskiego, zachwycał się polskim nabiałem w sklepach i zachęcał, by wybierać polskie produkty, wzbudziło to kontrowersje. Rzecznik firmy Danone w Polsce ostrzegał przed takim sposobem myślenia i radził, by pomyśleć o konsekwencjach dla krajowych eksporterów w razie podjęcia analogicznych akcji w UE.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się