Nowa tożsamość marki Franke
  • 0
  • 4
11.10.2022

Nowa tożsamość marki Franke

Producent rozwiązań kuchennych, marka Franke zmienia metody komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką. Opracowana identyfikacja wizualna ma wyrażać nowy model pozycjonowania marki. Wszystko to wyraża motto: „Dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia”.

Franke prezentuje odświeżony system komunikacji wizualnej. Jesienią 2022 r. firma wprowadza nowy wygląd swojej strony internetowej i metod komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką. Nowy sposób komunikacji będzie stopniowo wdrażany we wszystkich platformach, na których marka jest obecna.

Nowy branding marki Franke ma charakteryzować się dynamiką, elastycznością i współczesnym designem

Zadbano o świeże kolory, proste linie i nieskomplikowany krój czcionek. Nowe logo marki nawiązuje do poprzedniej wersji znaku firmowego. Wykorzystuje jednak odważny odcień czerwieni: Vibrant Red. Ma on wyrażać nie tylko ewolucję producenta, ale także większą precyzję jego działania i szerokie możliwości adaptacyjne marki.

Elastyczny układ osiągnięto dzięki zastosowaniu dynamicznej czcionki Antarctica. Wykonane nią napisy niekiedy wychodzą poza format nośnika, co również wyraża zmianę, z którą identyfikuje się Franke. Pozwala też na tworzenie różnorodnych kombinacji elementów projektu. Mogą one przybierać charakter bardziej subtelny lub śmiały, precyzyjny lub dynamiczny, elegancki lub emocjonalny. Wszystko w zależności od danego kanału komunikacji.

Aktualny sposób pozycjonowania się marki ma wspierać strona o nowym wyglądzie. Prace nad nią trwały ponad 6 miesięcy. Strona jest responsywna, w założeniu przejrzysta, czytelna, z klarowną architekturą informacji.

Nowy branding to coś więcej niż zwykła aktualizacja sposobu prezentacji Grupy Franke. Cieszymy się na każdą ze zmian. Postrzegamy je jako okazję do wprowadzania innowacji i udoskonaleń. W tym właśnie celu dopracowaliśmy pozycjonowanie marki, stając się otwarci na zmiany.

Teraz z pewnością siebie przesuwamy granice własnej działalności, wprowadzając innowacje, aby stale być o krok do przodu przed konkurencją. Dzień po dniu staramy się prezentować najlepsze możliwe pomysły i rozwiązania, by móc odpowiadać na stale zmieniające się potrzeby naszych klientów. Nowy branding w niekwestionowany sposób wyraża ambicje marki w tej materii – komentuje Patrik Wohlhauser, prezes zarządu Grupy Franke.

  • 4
Odświeżone logo marki Franke

Odświeżone logo marki Franke (graf. Franke)

Wygląd strony marki Franke

Wygląd strony marki

Materiały marki Franke

Materiały marki z zastosowaniem czcionki Antarctica

Materiały marki Franke

11 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”

„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.