Total Ad Ratings na polskim rynku - Marketing przy Kawie
Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynek
  • 0
  • 1
10.10.2022

Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynek

W październiku Nielsen ogłosił uruchomienie w Polsce nowego narzędzia cross-mediowego: Total Ad Ratings (TAR). Ma ono zapewnić informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
10.10.2022

Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company

Z powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.