PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowego
  • 0
  • 1
10.10.2022

PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowego

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na planowanie mediów. Budżetu banku broni dom mediowy Havas Media.

Oferty w przetargu otwartym można składać do 21 października 2022 r., do godziny 13:00.

Wybrany dom mediowy będzie wspierał:

  • planowanie i realizację strategii mediowych poszczególnych produktów i usług banku dla bankowej fundacji oraz spółek Grupy Kapitałowej;
  • planowanie i zakup powierzchni reklamowych;
  • rozliczenie zakupów.

Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo. W jego wyniku zostanie wybrany jeden dom mediowy.

Havas Media obsługuje mediowo PKO BP od 2016 r., kiedy po wygranym przetargu przejął go od Universal McCann.

  • 1
PKO Bank Polski szykuje przetarg na planowanie mediów

PKO Bank Polski szykuje przetarg na planowanie mediów

10 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2022

Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company

Z powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.