Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?
Warto budować markę, choć to żmudna praca (Unclesam/Fotolia)

Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?

Wizerunek Polski na świecie. Czy doznał uszczerbku? Jak i dlaczego warto go chronić?
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Wizerunek Polski doznaje uszczerbku, ale nie tak bardzo, jak nam się wydaje. Bez wątpienia w tym roku będziemy w stanie go odbudować.

Komisja Europejska zdecydowała się na pierwszą fazę procedury dotyczącej ochrony państwa prawa. Politycy z jednej strony sceny politycznej mówią, że to „cofnięcie się Polski” i ogromna strata wizerunkowa. Przedstawiciele drugiej strony nawet nie chcą używać określeń w stylu „wszczęcie procedury” i wolą mówić o dialogu.

Bez względu na to, co kryje się pod hasłami „procedura” i „dialog”, wydźwięk każdego z tych słów jest zupełnie różny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja