Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonie
  • 1
  • 1
10.10.2022

Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonie

Kampania Link4 ruszyła 9 października. Prezentuje covery piosenek Cher i Vengaboys w wykonaniu wokalistek Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.

Spot rozpoczyna się od stłuczki. Tańczące na ogromnych billboardach wokalistki uspokajają, że nerwy są niepotrzebne. Wystarczy zadzwonić do Link4, aby skorzystać z Ochrony Zniżki z ubezpieczeniem OC lub OC i AC.

Realizacja reklamy odbywała się zarówno plenerze, jak i w studiu

Ujęcia w mieście nagrywano w Warszawie. Na potrzeby planu zamknięto nawet jedną z ulic i wstrzymano ruch w centrum miasta. Zdjęcia w hali kręcono z udziałem duetu wokalistek młodego pokolenia. Tworzą go:

  • Sylwia Przetak, laureatka wielu muzycznych festiwali, dla której to kolejny już udział w reklamie marki;
  • debiutująca reklamowej roli Magdalena Dąbkowska; 22-letnia wokalistka związana jest z Teatrem Studio Buffo, studiuje w Warszawskiej Akademii Teatralnej, a widzowie znają ją m.in. z serialu ,,Brzydula” i programu ,,The Voice of Poland”.

Panie spotkały się najpierw w studiu i nagrały wspólnie swoją wersję przeboju Cher „It’s In His Kiss” (Shoop Shoop Song). Wkrótce pojawi się też spot z coverem „Boom Boom Boom Boom” zespołu Vengaboys.

Realizację kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil. Reklamy powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo. Nowe spoty Link4 pojawią się w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych.

  • 1
Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonie

Przeboje w nowej odsłonie – nowe spoty Link4

10 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2022

Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company

Z powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.