Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander Banku
  • 1
  • 1
11.10.2022

Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander Banku

Marcin Dorociński w nowym spocie Santander Bank Polska promuje konto firmowe. Przedstawia historię Tomka, który postanowił zamienić swoją pasję w biznes i założył własną siłownię.

Tomek tworzył konto firmowe. Dzięki temu zyskał dostęp m.in. do takich usług, jak eKsięgowość, eWindykacja, eLeasing, eZdrowie oraz produktów, które pomagają mu rozwijać swoją siłownię.

W reklamie wykorzystano utwór zespołu Imagine Dragons – „Believer”.

Reklama jest emitowana w telewizji, obejmuje także internet (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za konceptem strategiczno-kreatywnym oraz nadzorem nad realizacją spotu stoi agencja Red8 Advertising. Spot zrealizował dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX.

  • 1
Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander Banku

Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander Banku

11 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.

10 października 2022