Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu
  • 0
  • 1
11.10.2022

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne wydarzenie w Poznaniu, organizowane przez Q&A Communications i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki:

  • obejrzą najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity;
  • będą mieć szansę wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.

Myśl przewodnia tegorocznej edycji – Progres czy regres – wynika z rozmów i analiz trendów czerwcowego Cannes Lions Festival of Creativity. Podczas imprezy miało miejsce wiele interesujących wydarzeń. Padły też ze strony branży ważne deklaracje w kontekście kryzysu klimatycznego. Chcemy wspólnie zastanowić się, jaki wpływ agencje komunikacyjne i branża kreatywna będą miały na zachowania i postawy konsumentów oraz zmianę strategii klientów. Spróbujemy ocenić, czy jesteśmy świadkami postępu, czy wręcz przeciwnie: firmy i sprawy idą swoim torem. A jeżeli tak – jak to zmieniać – mówi Przemysław Wojak, managing partner w Q&A Communications.

Tegoroczna edycja zrzesza osoby stojące za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, które poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania. Takie, które są początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej.

Gościnią specjalną wydarzenia będzie Natalia Hatalska – analityczka trendów, autorka bloga Hatalska.com i książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 r. stworzyła instytut badań nad przyszłością Infuture.institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Na scenie wraz z przedstawicielkami i przedstawicielami Q&A Communications pojawią się:

  • Justyna Lach. Dyrektorka marketingu Yes Biżuteria, odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Ekspertka w dziedzinie design thinking, prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.
  • Marta Danielewicz. Dziennikarka „Gazety Wyborczej”, wcześniej dziennikarka w „Głosie Wielkopolskim”. Od niemal dekady pisze o sprawach klimatu, ochronie środowiska i ekologii. Zajmuje się także tematami społecznymi.
  • Anna Wojciechowska, head of ESG w Robyg SA. Od 15 lat odpowiada za pracę najefektywniejszych zespołów sprzedażowych na polskim rynku nieruchomości. Od ponad 10 lat kieruje zespołem sprzedaży Robyg w Gdańsku i Poznaniu. Została wybrana przez Komisję Europejską na Ambasadora Paktu Klimatycznego w Polsce. Tym samym dołączyła do grona 16 ambasadorów w Polsce, których rolą jest współtworzenie polityki klimatycznej, promowanie działań proekologicznych i kształtujących zdrowe, szczęśliwe społeczeństwa.
  • Iwo Borkowicz, architekt. Prowadzi Jeju.studio, pracownię architektoniczną znaną z szerokiego spektrum projektów: od obiektów rzeźbiarskich, przez wnętrza i budynki, po masterplany. Jest współautorem szeroko publikowanych rzeźb publicznych „Totemy” w Poznaniu, instalacji „Niech żyje palma” w Aguedzie w Portugalii. Autor złotej stacji meteorologicznej „Snow Guarantee” w Bad Gastein w Austrii. Laureat Young Talent Architecture Award 2016. W 2017 r. został wybrany jako jeden z „20 młodych projektantów, którzy kształtują przyszłość projektowania” przez Design Indaba World Design Events i Dutch Design Week.

Tym razem wydarzenie będzie miało miejsce w nowej lokalizacji – Auli Artis w Poznaniu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Partnerami dwunastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci.

Aktualne informacje dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie wydarzenia na Facebooku.

Organizatorem wydarzenia jest Q&A Communications wraz z SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Cannes Lions Creative Comms Meeting

Cannes Lions Creative Comms Meeting

10 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2022

Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company

Z powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.