SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”
  • 0
  • 1
12.10.2022

SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”

Współczesny menedżer powinien sprostać nowym wyzwaniom, które są skutkiem zmian na rynku. Zarządzanie zróżnicowanym zespołem, praca zdalna, praca hybrydowa, nowe narzędzia komunikacyjne – wszystko to wymusza nowe podejście do roli i zadań, jakie obecnie stawiane są przed osobami na tych stanowiskach.

Podczas konferencji Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center będzie można:

  • posłuchać rynkowych ekspertów mówiących na temat aktualnych wyzwań, które stoją przed tą grupą zawodową;
  • ustalić, jakimi kompetencjami i narzędziami muszą posługiwać się obecnie w swojej codziennej pracy.

W trakcie konferencji, w ramach wykładu inauguracyjnego oraz paneli dyskusyjnych prelegenci opowiedzą o bieżących trendach w zarządzaniu obszarem zdalnej komunikacji z klientami. Także o rozwiązaniach, które stosują skuteczni menedżerowie w celu sprawnego kierowania zespołami lub obszarami, za które odpowiadają. Przedstawią również wyniki badania przeprowadzonego wśród menedżerów na temat trudności i sposobów, jakimi branża próbuje je pokonać.

Konferencja jest skierowana do:

  • menedżerów z jednostek CC in-house
  • CC outsourcingowych, w tym shared services center
  • słuchaczy i absolwentów Studium Menedżera Contact Center
  • wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mierzą się różnymi wyzwaniami oraz szukają skutecznych metod poprawy jakości i skuteczności swojego działania, a także zespołów, którymi zarządzają

Studium Managera Contact Center to jedyny w Polsce program edukacyjny dla menedżerów jednostek contact center. Organizatorem studium są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center odbędzie się 21 października na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa, Aula Rady Wydziału, sala B 205. Online można wziąć udział po rejestracji na stronie wyzwania-wspolczesnego-menedzera-cc.gr-site.com

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center – konferencja

11 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”

„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.