Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”
  • 0
  • 1
11.10.2022

Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”

„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.

Hasło przedstawił podczas niedawnego PAIH Forum Biznesu prezes zarządu, Krzysztof Drynda. Stanowi ono ideę, która ma skupiać jak w soczewce założenia nowej strategii ogłoszonej przez agencję. Jej kluczowym elementem jest promocja polskiej gospodarki, która szczególnie w ostatnich latach staje się bardzo mocną marką wśród partnerów biznesowych na całym świecie.

Chcemy uczynić to hasło motorem do działania, źródłem rozwoju i nowej energii. Zawierając strategię PAIH w tylko trzech słowach, pragniemy przekazać klarowną i zdecydowaną wiadomość: „z nami rozwinie się Wasz biznes” – mówi prezes zarządu PAIH, Krzysztof Drynda i dodaje. – Na każdym kroku będziemy przypominać, że dzięki współpracy da się osiągnąć sukces. Jego gwarantem są wspólne dążenia i jasne cele zarówno przedsiębiorców, jak i instytucji wsparcia takich jak właśnie PAIH.

Polska gospodarka jako marka premium. Przewagi strategiczne

PAIH podkreśla, że Polska jako kierunek do tworzenia powiązań biznesowych jest postrzegana jako atrakcyjna z kilku przyczyn. To nie tylko takie czynniki, jak stabilny wzrost wielkości gospodarki od 30 lat czy doskonała lokalizacja na przecięciu europejskich szlaków transportowych i rozbudowana infrastruktura transportowa. Za Polską przemawiają też takie argumenty, jak:

  • innowacyjność firm,
  • konkurencyjność jakościowa produktów,
  • wykwalifikowane kadry,
  • sprzyjające otoczenie regulacyjne.

Tworzymy strategię budowania marki polskiej gospodarki. Będzie ona parasolem dla wielu aktywności promocyjnych prowadzonych przez nasz kraj. Robiąc to, składamy rynkowi obietnicę. Zawiera się ona w trzech słowach, ale dotyczy wielu platform działania i oddziaływania. „Poland. Business Forward” to obietnica, która ma potwierdzenie w rzeczywistości. Jej podstawą są bowiem twarde atuty: nasze walory inwestycyjne i eksportowe – akcentuje Oskar Derych, dyrektor departamentu strategii i promocji gospodarczej PAIH.

„Poland. Business Forward” odzwierciedla też nasz stosunek do podejmowanych zadań we wspieraniu napływu inwestycji do Polski i wsparciu w internacjonalizacji polskich firm. Mówiąc wprost: jesteśmy po to, aby Twój biznes był zawsze z nami forward – dodaje.

Promocja polskiej gospodarki ma być instytucjonalną odpowiedzią PAIH na potrzeby polskich firm

O tym, jakie są ich oczekiwania i ambicje, eksperci agencji rozmawiali z przedsiębiorcami podczas PAIH Forum Biznesu. Odbyło się ono 5 października na PGE Narodowym. W wydarzeniu uczestniczyło 4 tys. polskich firm, w tym w dużej mierze z sektora MŚP.

  • 1
Polska gospodarka jako marka premium

Polska gospodarka jako marka premium w projekcie „Poland. Business Forward”

11 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.

10 października 2022