0 1 0 0 0 8.03.2024Zaradne, oszczędne, inwestują w siebie – obraz Polek w badaniu Credit AgricoleZaradne, interesują się oszczędzaniem, pieniądze odkładają regularnie, inwestują w siebie i starają się kupować taniej – taki obraz Polek wyłania się z badań Credit Agricole.
1 3 0 0 0 8.03.2024Kampania lakierów Semilac „Moc w Twoich rękach”Kampania wizerunkowa marki Semilac ma inspirować do docenienia własnej sprawczości, która drzemie w każdej kobiecie.
3 3 0 0 0 8.03.2024Wilkinson Sword rozpoczyna kampanię w Polsce i krajach Europy ŚrodkowejMarka Wilkinson Sword podkreśla cechy maszynek dzięki umiejętnościom trzech ambasadorów. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie.
0 1 0 0 0 7.03.2024Kampania marki Sanostol skierowana do graczyKampania marki Sanostol (Orifarm Healthcare A/S) jest oparta na motywach gamingowych. Korzyści ze stosowania preparatów pokazano w kontekście gamingowym.
0 1 0 0 0 7.03.2024Lorenz rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Wiejskie ZiemniaczkiAgencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę kanałów społecznościowych marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.
3 1 0 0 0 6.03.2024Tarczyński promuje nowe kabanosy: Exclusive, Extreme i NadzianeWystartowała kampania reklamowa marki Tarczyński. Prezentuje nowości w kategorii kabanosów. Firma buduje nią świadomość brandu jako lidera tej kategorii.
1 3 0 0 0 6.03.2024Marka Dove i projekt „Młode głowy” fundacji Unaweza w kampanii o kondycji zdrowia psychicznego nastolatkówMarka Dove i projekt „Młode głowy” fundacji Unaweza nawiązały współpracę. Realizują wspólnie kampanię informacyjno-edukacyjną o kondycji zdrowia psychicznego nastolatków.
1 4 0 0 0 6.03.2024Karol Paciorek i Włodek Markowicz po raz kolejny w kampanii InFaktuTwarzami kampanii systemu do obsługi księgowej InFakt są Karol Paciorek i Włodek Markowicz znani z duetu Lekko Stronniczy. Komunikacja skoncentrowana jest na łączeniu usługi księgowego i nowoczesnej aplikacji online.
1 1 0 0 0 6.03.2024Kampania marki Bioderma wyświetlana na Tauron ArenieCelem kampanii Biodermy jest pokazanie, że najlepsze efekty dają kosmetyki, które odpowiadają potrzebom różnych typów skóry. Wideo będzie emitowane na nośniku DOOH umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie.
0 9 0 0 0 6.03.2024Sara James i Jann w kampanii Puma PalermoPuma promuje buty Palermo w nowych wersjach kolorystycznych. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki – Sara James oraz Jann. Akcja toczy się na ulicach Sycylii.