1 1 0 4.03.2025Daj z siebie 1,5%. Prosty gest, a jak pomaga! – zachęca Fundacja Rak’n’RollKampania „Daj z siebie 1,5%” zachęca do przekazania swojego 1,5% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll.
1 1 0 4.03.2025McDonald’s kampanią promuje wzbogacenie Super ComboMcDonald's wzbogacił zestaw Super Combo o kawałki mięsa kurczaka w panierce. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 4.03.2025Oshee głównym partnerem Igi ŚwiątekOshee rozwija współpracę z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. Dzięki temu marka będzie mogła m.in. obrandować stroje meczowe.
2 1 0 3.03.2025Globalny spot Samsunga pokazuje, jak korzystać z AI w codziennym życiuKampania, która wprowadza na rynek smartfon Samsung Galaxy S25 Ultra, wykorzystuje motyw przytłoczenia przez codzienne obowiązki i bodźce. Bohaterowie, zamiast ulegać tej presji, wykorzystują AI, żeby rozwiązać problemy i odzyskać życiowy luz.
1 2 0 3.03.2025„Zrób to z głową. Weź gotową!” – Michel Moran w nowej kampanii LisneraWystartowała najnowsza kampania sałatek Lisner. W reklamie mistrz kuchni Michel Moran wystaje z torby na zakupy i poleca gotowe sałatki zamiast półproduktów.
1 1 0 3.03.2025„Handlujemy najlepszym towarem” – nowa digitalowa platforma komunikacyjna MediaMarktKampania MediaMarkt pod hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” rusza 3 marca. Koncepcja kreatywna inspirowana jest stylistyką lat 90. Akcję spotu osadzono na typowym osiedlu.
1 1 0 3.03.2025„Tam, gdzie rodzina” – marka Krakuski w nowej odsłonieMarka ciastek Krakuski (Bahlsen) wraca w nowej odsłonie. Zakres zmian jest kompleksowy i polega na odświeżeniu szaty graficznej opakowań oraz nowej idei komunikacyjnej, która startuje w marcu.
0 1 0 3.03.2025Filip Chajzer, Doda i Małgorzata Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK za nieprawidłowe oznaczanie reklamUOKiK ukarał Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską i Małgorzatę Rozenek-Majdan za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie. Kara wynosi łącznie prawie pół miliona złotych.
2 4 0 3.03.2025Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNetZ początkiem marca ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet. W serii spotów wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinaczce sportowej. Dołączyła tym samym do grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej.
1 4 0 3.03.2025Kampania „Love, Chuck” marki Converse poświęcona modelowi butów Chuck TaylorKampania „Love, Chuck” poświęcona została modelowi butów, od którego wszystko się zaczęło. Marka Converse zaangażowała do niej swoich ambasadorów. W reklamach wystąpią m.in. Charli XCX i Tyler, the Creator. Kampania będzie mieć także swoją polską odsłonę.