1 2 0 0 0 10.10.2023Jan Frycz narratorem w spotach „Pudliszki. Smaczne i kropka”Kampania marki Pudliszki ma pokazywać, co naprawdę liczy się w naszym codziennym gotowaniu i odczarowywać współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu. W nowym pozycjonowaniu marka przeciwstawia się sztuczności i pokazuje nowe podejście oparte na autentyczności, prawdziwych ludziach i ich własnych sposobach gotowania oraz jedzenia posiłków.
1 4 0 0 0 10.10.2023Mata w kampanii Adidas OriginalsAdidas Originals zaprezentował nową platformę komunikacyjną, w której w roli ambasadora marki na polskim rynku występuje raper Mata.
0 4 0 0 0 9.10.2023Augmented reality w kampanii marki BoschKampania Boscha promuje nową serię pralek i suszarek do ubrań dostępnych na polskim rynku. Wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Po wejściu na stronę i zeskanowaniu kodu QR można interaktywnie sprawdzić, jak urządzenie będzie prezentowało się w domu.
2 1 0 0 0 9.10.2023Frisco odświeża wizerunek nową kampanią i identyfikacją wizualnąWystartowała kampania sklepu spożywczego online Frisco, której celem jest odświeżenie wizerunku i pozycjonowania marki. Podkreśla, że to sklep online dla wszystkich, który umożliwia „zakupy na Twoich zasadach” – tak jak chcesz, gdzie i kiedy chcesz. Nowe pozycjonowanie ma wspierać odświeżona identyfikacja wizualna.
1 1 0 0 0 9.10.2023Klocki jako sposób na walkę ze stresem. Kampania Lego skierowana do dorosłychNowa kampania Lego „Find your flow” promuje dźwięk składanego klocka jako charakterystyczny zasób marki (distinctive asset). Lego przedstawiane jest jako sposób na relaks w domowym zaciszu i chwilową ucieczkę przed przytłaczającym światem.
0 1 0 0 0 9.10.2023Meta ogłosiła wdrożenie narzędzi generatywnej AI dla reklamodawcówNarzędzia AI, które umożliwią reklamodawcom tworzenie obrazów i tekstów do reklam, będą dostępne w menedżerze reklam. Ich wdrożenie ma zakończyć się w przyszłym roku. Na razie testowy dostęp otrzymała grupa wybranych reklamodawców.
0 4 0 0 0 9.10.2023Banki Żywności zbadały problem niedożywienia i głodu w PolsceWedług najnowszego raportu Federacji Polskich Banków Żywności w ciągu ostatniego roku pogorszyła się sytuacja ekonomiczna prawie 78% osób ubogich, które korzystają z bezpłatnej żywności otrzymywanej od organizacji charytatywnych.
1 5 0 0 0 9.10.2023„Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią na rzecz UkrainyWojna w Ukrainie wciąż trwa, a dzieci i rodziny, które znalazły schronienie w Polsce, wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce wystartowało z kampanią „Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę”.
0 1 0 0 0 8.10.2023Ukazał się raport IAB Polska „Jakość reklamy cyfrowej”IAB Polska publikuje pierwszy raport Qualid na temat jakości w reklamie cyfrowej. Skupia się w nim na kluczowych obszarach, takich jak bezpieczeństwo marki czy transparentność zakupu reklam w systemie programmatic. Porusza również tematy walki z oszustwami reklamowymi oraz widocznością reklam.
3 1 0 0 0 8.10.2023Marka Lipton kończy współpracę z Kanałem Sportowym po żarcie Krzysztofa StanowskiegoW oświadczeniu przekazanym Marketingowi przy Kawie marka Lipton poinformowała o zakończeniu współpracy z Kanałem Sportowym. Powodem był żart Krzysztofa Stanowskiego o „wykorzystanej jedenastce”, nawiązujący do afery z youtuberami.