2 1 0 27.02.2025Kampania prezerwatyw Durex Sensual „Czuję cię bardziej”Marka Durex przekonuje Polaków, że zbliżenia z innymi osobami powinny być oparte przede wszystkim na trosce o bezpieczeństwo, bez utraty bliskości. A to nie tylko fizyczna obecność drugiej osoby, ale przede wszystkim więź, która rodzi się z zaufania, komfortu i wspólnego przeżywania emocji. W odpowiedzi na te założenia marka prezentuje najcieńsze w swojej historii prezerwatywy Durex Sensual oraz uruchamia kampanię „Czuję cię bardziej”.
0 1 0 27.02.2025Wawel wybrał dom mediowy Value MediaMarka słodyczy Wawel wybrała Value Media (Group One) na partnera mediowego w obszarze planowania i zakupu kampanii telewizyjnych.
1 1 0 27.02.2025Adam Woronowicz głosem w polskiej wersji globalnej kampanii sklepów JulaW polskiej wersji spotu wizerunkowego marki Jula „Rodzina majsterkowiczów” słychać głos aktora Adam Woronowicza. Produkcja jest częścią globalnej kampanii, która po raz pierwszy obejmie również polski rynek.
0 1 0 26.02.2025Tesla ponosi konsekwencje politycznego zaangażowania Muska. Sprzedaż w Europie spadłaTesla pozostaje marką samochodową z największą na świecie kapitalizacją rynkową. Polityczne zaangażowanie jej właściciela, Elona Muska szkodzi jednak sprzedaży firmy. Ta w styczniu spadła w Europie o prawie połowę.
1 2 0 26.02.2025T-Mobile z nową platformą komunikacyjną #BurzymyBariery. Kampania z Dawidem PodsiadłąPlatforma T-Mobile #BurzymyBariery wskazuje na bariery komunikacyjne w polskim społeczeństwie. Nowe pozycjonowanie marki podkreśla wagę bycie razem, łączności z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami. Twarzą marki został muzyk Dawid Podsiadło.
0 1 0 26.02.2025Agencja Hand Made dłużej z budżetem marki Wiejskie ZiemniaczkiHand Made kontynuuje obsługę social media marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.
0 1 0 25.02.2025Telewizja Polska rozpoczęła współpracę z MediaFarmTelewizja Polska rozpoczyna współpracę z polską siecią wydawców MediaFarm. Biuro Reklamy i Marketingu TVP będzie odpowiedzialne za sprzedaż reklam wideo w regionalnych i ogólnopolskich serwisach informacyjnych oraz w grach i aplikacjach mobilnych.
0 5 0 25.02.2025Co przyciąga Polki do sieci? – zbadały to PBI i GemiusPolki najchętniej zaglądają na strony poświęcone kulturze i rozrywce, stylowi życia oraz informacjom. Intensywniej od innych grup korzystają też z serwisów poświęconych pracy. Wskazuje na to przekrojowa analiza opracowana przez PBI i Gemiusa na bazie danych z Mediapanelu.
0 5 0 25.02.2025Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe w badaniu Kondo & PartnersKtóre rodzime marki odzieżowe są najbardziej rozpoznawalne? Jakie cechy przesądzają o ich „polskości”? Kondo & Partners Consulting publikuje raport „Fashion & Brands: Polska Perspektywa”.
1 1 0 25.02.2025Zniszczenia dokonane przez termity udają dzieła sztukiSpot „Chewed Art” (pol. sztuka przeżuta) amerykańskiej marki środków owadobójczych Orkin wygląda na zapowiedź nowej aukcji muzealnej lub wystawy w galerii sztuki. Na końcu okazuje się jednak, że prezentowane dzieła to fragmenty domów zniszczonych przez termity.