Espresso - Strona 25 z 5494 - Marketing przy Kawie

Espresso

22 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2024

Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8

Kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – pokazuje VideoTrack 8, badanie agencji Wavemaker. Netflix pozostaje polskim love brandem, cenionym za liczbę nowości. Zmiany w jego podejściu do współdzielenia konta obrazuje mniejsza popularność „spółdzielni subskrypcyjnych” w Polsce.

21 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.

Poprzednie Następne