1 4 0 0 0 4.03.2024Małpa i Grucha w kampanii firmy UniqaWystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Uniqa. Ponownie występuje w niej Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”. Towarzyszy mu Sławomir Sulej, czyli Małpa z „Poranku Kojota”.
0 1 0 0 0 4.03.2024Julia Wieniawa ambasadorką marki LiptonCelem kampanii marki Lipton „Do przyjemności mamy talent” jest zainspirowanie młodych konsumentów do sięgania po owocowe herbaty i odkrywania małych przyjemności na co dzień. Ambasadorką marki została aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
1 7 0 0 0 3.03.2024Czy wybuch konfetti może stać się kolejnym charakterystycznym zasobem marki McDonald’s?McDonald's w Kanadzie uruchamia kolejne lub reaktywuje dotychczasowe lokale. Chce robić to w atmosferze hucznego świętowania. Przygotował więc wizualizacje, które przedstawiają charakterystyczne pozycje z jego menu w formie chmury kolorowego konfetti. Czy mogą to być kolejne distinctive brand assets tej sieci?
0 1 0 0 0 3.03.2024Sieć fast food Wendy’s wprowadzi dynamiczne ceny? Najpierw o tym poinformowała, później zaprzeczyłaPrezes zarządu Wendy's poinformował o planach wprowadzenia cen dynamicznych. Tego rodzaju ceny są ustalane w zależności od popytu, np. w różnych porach dnia. Takie praktyki stosuje m.in. Uber czy linie lotnicze. Po kilku dniach jednak sieć zaprzeczyła, jakoby miała takie plany.
1 1 0 0 0 1.03.2024Majonez Kielecki w nowym spocie nawiązuje do historii markiMarka Majonez Kielecki zwiększa aktywność reklamową. Nowy spot, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę, pokazuje historię zakładu sprzed sześćdziesięciu pięciu lat.
0 1 0 0 0 1.03.2024Webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?” już 6 marca6 marca o 10:00 odbędzie się bezpłatny webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?” . Organizują go Grupa Eura7 oraz Nofsza. Webinar poprowadzą Łukasz Wołek (CEO Grupy Eura7) oraz Lidia Penkala (członek zarządu firmy Nofsza).
1 1 0 0 0 29.02.2024Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenkiW Holandii marka Milka prowadzi kampanię, której narzędziem jest generator AI. Pozwala on użytkownikom przekształcać prompty w piosenki wykonywane przez ambasadora marki, rapera Snelle’a.
3 8 0 0 0 29.02.2024Tyla i zespół Jungle w wiosennej kampanii marki GapAmerykańska marka odzieżowa Gap do współpracy przy kampanii na wiosnę 2024 zaprosiła brytyjski zespół Jungle wraz z autorką hitu „Water” – Tylą. Kampania Gap x Jungle ma zachęcać do wyrażania siebie i swojej indywidualności poprzez modę, muzykę i taniec.
0 1 0 0 0 29.02.2024McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacjiMcCann Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii. Obejmie to opracowanie kreacji nowej platformy komunikacyjnej oraz produkcję materiałów foto i wideo. Kampania pojawi się na trzynastu rynkach, na których obecny jest XTB.
1 6 0 0 0 29.02.2024„Jeśli biegasz, jesteś biegaczem” – kolejna edycja kampanii „Run Your Way” marki New BalanceKampania „Run Your Way” marki New Balance skierowana jest do każdego, kto biega, bez względu na poziom zaawansowania. Kolejna odsłona zachęca do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.