0 1 0 0 0 5.04.2022Kross wybrał MediaHubPrzetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross na rynku polskim i czeskim wygrał dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup). Pierwsza wspólna kampania wystartowała 1 kwietnia.
1 2 0 0 0 5.04.2022Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. 1 kwietnia, w związku z jubileuszem tej linii lodów premium marki Koral, wystartowała kampania reklamowa. Jej twarzą jest Marcelina Zawadzka, Miss Polonia 2011 i prezenterka telewizyjna.
0 1 0 0 0 5.04.2022PR w Samorządzie i Administracji – konferencja w majuXVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej odbędzie się 25–27 maja w Wałbrzychu. Nowe miejsce, nowe zagadnienia, sprawdzone autorytety – tak w skrócie można opisać tegoroczną edycję wydarzenia.
0 1 0 0 0 4.04.2022Effie In Practice – webinary dla wszystkich, którzy chcą wziąć udział w konkursieEffie In Practice to coroczne spotkania dla tych, którzy zamierzają zgłosić swoje prace do konkursu Effie Awards Poland. Odbędą się 7 i 14 kwietnia. Webinary są dla wszystkich, którym bliska jest efektywność oraz którzy są zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przygotowania efektywnych działań, kampanii i rozwiązań marketingowych.
1 1 0 0 0 4.04.2022Zalando rusza z kampanią „Daj się zauważyć”. Jedną z jej gwiazd jest ŻabsonRozpoczęła się kampania „Daj się zauważyć” sklepu online Zalando. W spocie i zdjęciach do kampanii wystąpili miłośnicy stylu streetwear z różnych zakątków Europy. W tym aktor i muzyk Aron Piper, grupa taneczna Let it Happen, a także wokalistka Yendry i polski raper Żabson.
1 1 0 0 0 4.04.2022Netflix stworzył fikcyjny boysband, by promować swoje programy randkoweNetflix stworzył fikcyjny boysband N-2-LUV. Śpiewa on o programach randkowych platformy streamingowej.
0 1 0 0 0 4.04.2022Najbardziej pożądani pracodawcy w Polsce – laureaci rankingu firmy AntalFirma Antal opublikowała ranking najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w 2021 r. Standardem rynkowym idealnego pracodawcy jest zapewnienie korzyści pozapłacowych – oferuje je 98% firm. Wśród trendów przyszłości eksperci wskazują m.in. wzrost znaczenia spójnego wizerunku pracodawcy, wagę inkluzywności i różnorodności oraz dalszą digitalizację.
0 1 0 0 0 4.04.2022Ukrainę w czasie wojny wsparło 4 na 5 polskich gospodarstw – odnotowuje GfKDziałania na rzecz pomocy Ukrainie, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dla uchodźców podjęło 80 proc. polskich gospodarstw domowych. Najchętniej w działania pomocowe angażowały się duże rodziny. Najpowszechniejszą formę wsparcia stanowiły zakupy kupowane osobiście – takie są dane z najnowszego badania Panelu gospodarstw domowych GfK Polonia.
0 1 0 0 0 4.04.2022Wracają Lody Koral Ekipa4 kwietnia do sprzedaży wróciły Lody Koral Ekipa – podaje www.next.gazeta.pl. Teraz dostępne są ich dwa nowe smaki: pomarańczowy oraz zielone jabłko.
0 3 0 0 0 4.04.2022Kampania Legii Warszawa przed meczem z Lechią Gdańsk – „Do zobaczenia na stadionie”2 kwietnia odbył się mecz Legii Warszawa z Lechią Gdańsk. Przed spotkaniem stołeczna drużyna uruchomiła kampanię OOH pod hasłem „Do zobaczenia na stadionie” w ponad 50 lokalizacjach na terenie Warszawy. Klub zapraszał kibiców na sobotni mecz i do stworzenia wyjątkowej atmosfery na trybunach.