Lorenz rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Wiejskie Ziemniaczki
  • 0
  • 1
7.03.2024

Lorenz rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Wiejskie Ziemniaczki

Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę kanałów społecznościowych marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.

Współpraca ma odświeżyć wizerunek marki w mediach społecznościowych. Jedno z zadań to dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Działania obejmą przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści, przeprowadzenie aktywacji konsumenckich oraz sesję zdjęciową.

 – Produkty marki wpisują się w polskie zamiłowanie do lokalnych smaków. Marka chce trafić do młodszej grupy, która inaczej rozumie swojskość, naturalność i autentyczność, niekoniecznie już przez pryzmat wakacji na wsi. Dlatego odświeżamy te znaczenia i wprowadzamy silne akcenty społecznej odpowiedzialności za ekologię i zdrowie – mówi Karolina Bargenda, strategy manager w Hand Made.

Agencja obsługuje już inne marki z portfolio firmy Lorenz. Od trzech lat dba o komunikację social media marki Curly. Przygotowała też kampanię aktywacyjną w kanałach digitalowych do wspólnego projektu marek NicNac’s i Crunchips.

  • 1
Agencja Hand Made wygrała przetarg marki Wiejskie Ziemniaczki

Agencja Hand Made wygrała przetarg marki Wiejskie Ziemniaczki

6 marca 2024