Niestandardowe formy współpracy influencerskiej - Marketing przy Kawie
Niestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładówNiestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładówNiestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładówNiestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładów
Wspólnie z influencerami można zrobić coś więcej niż tylko ulokować produkt (fot. Blue Bird/Pexels)

Niestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładów

Niestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładów
Karolina Przybylska

Karolina Przybylska

-

Karolina Przybylska

Karolina Przybylska

Od 10 lat związana z digital marketingiem i influencer marketingiem. Pracując po stronie marek, prowadziła kampanie z obszarów takich jak beauty, zdrowie, fashion i parenting.

Najpopularniejszą formą współpracy z influencerami jest lokowanie produktu na profilach w social media. Możliwości zaangażowania twórców w promocję marki jest jednak zdecydowanie więcej. Firmy coraz częściej ufają nieszablonowym koncepcjom influencerów i zachęcają do realizowania ciekawych przedsięwzięć. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać potencjał influencer marketingu w działaniach niestandardowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja