Wilkinson Sword rozpoczyna kampanię w Polsce i krajach Europy Środkowej
  • 3
  • 3
8.03.2024

Wilkinson Sword rozpoczyna kampanię w Polsce i krajach Europy Środkowej

Marka Wilkinson Sword podkreśla cechy maszynek dzięki umiejętnościom trzech ambasadorów. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie.

Zgodnie z hasłem „Wilkinson Sword. Our history speaks sharply” kampania skupia się na korzyściach konsumenckich wynikających z cech produktów. Podkreślają je umiejętności ambasadorów marki.

  • Polska: Jakub Przygoński znany ze swojej pasji do sportów motorowych. To przedstawiciel męskiego stylu życia, który pasuje do filozofii marki.

  • Węgry: Atilla Toth kulturysta i zawodnik fitness, reprezentuje siłę, determinację i perfekcję. Współgra to z produktami marki, które prezentowane są jako gwarantujące idealne golenie.

  • Czechy: Maxim Habanec skatebordzista. Wnosi do kampanii energię, dynamizm i styl. Ma to odzwierciedlać innowacyjność i nowoczesność maszynek marki.

Współpraca z ambasadorami będzie trwała do końca roku

Będą oni nie tylko promowali maszynki w przygotowanych filmach, ale także tworzyli własny content, zawsze podkreślając cechy produktów marki Wilkinson. Dodatkowo zaplanowane zostały spotkania offline z ambasadorami podczas różnych imprez i eventów.

– Celem jest dotarcie do jak największej liczby osób w regionie. Tak jak różne są nasze produkty, tak różnych ambasadorów zapraszamy do współpracy. To nigdy nie są przypadkowe znajomości. Zawsze staramy się znaleźć takie osoby, które odzwierciedlają ducha marki, ale i którym marka może przynieść coś dobrego. Nasza historia i ich historie tworzą nową jakość – mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland.

Kampania będzie emitowana głównie w mediach cyfrowych. W Polsce działania obejmować będą digital: social media, YouTube VOD i display. Potrwają do końca sierpnia br.

Autorem pomysłu na kampanię na wszystkich rynkach regionu jest MullenLowe Warsaw. Studio produkcyjne Bukuteam odpowiadało za materiały zdjęciowe oraz video, produkcję i postprodukcję. Media kampanii zaplanował i kupił Mediahub.

  • 3
Wilkinson Sword

Jakub Przygoński w kampanii Wilkinson Sword

Wilkinson Sword
Wilkinson Sword

 

7 marca 2024

6 marca 2024