- 0
- 1
„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” – Wilkinson Sword w podróży trzech influencerów
Ruszyła kampania Wilkinson Sword pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk”. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech. Trójka influencerów rusza pociągiem w podróż, która połączy wszystkie kraje.
Wilkinson Sword powierzył im specjalną misję #TrainYourStyle. Wykorzystano tu podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza pociąg, ale także ćwiczyć. Sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach.
Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz
Podróż rozpoczyna się w Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem.
Influencerzy zrelacjonują podróż na swoich profilach w social media
Również w kanałach marki będzie można zobaczyć relacje wideo z każdego etapu podróży. Dla konsumentów, którzy będą chcieli przetestować maszynkę WS Hydro5, marka przygotowała promocję. Kampania potrwa do końca marca.
Kampania przygotowana została przez MullenLowe Warsaw. Dla agencji to kolejna ostatnio kampania tej marki. Agencja przygotowuje komunikację na cały region Europy Środkowo-Wschodniej. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.
- 1