0 1 0 0 0 5.03.2024Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV. Chce więcej zarabiać na reklamach i konkurować z AmazonemWalmart przejął Vizio za 2,3 mld dol. Chce w ten sposób zwiększyć swoje zyski z reklam w streamingu i konkurować z innym gigantem handlu, Amazonem.
1 1 0 0 0 5.03.2024Lidl w kampanii „W całej Polsce jedna, niska cena” uderza w BiedronkęKampania reklamowa Lidla uderza w Biedronkę. Podkreśla, że w każdym sklepie Lidla w Polsce produkty mają te same ceny. Inaczej niż w sklepach konkurenta.
0 1 0 0 0 5.03.2024Klarna deklaruje, że jej AI do obsługi klientów zastępuje 700 pracownikówSzwedzki fintech Klarna pochwalił się efektywnością swojego wirtualnego asystenta. Oparty na technologii OpenAI chatbot wykonuje pracę równoważną 700 pełnoetatowym agentom obsługi klienta.
3 2 0 0 0 4.03.2024Coca-Cola wprowadza K-Wave – wersję napoju dla fanów K-popuCoca-Cola Zero Cukru K-Wave to smak coli skierowany do fanów muzyki K-pop. Marka przygotowała limitowaną edycję produktu. Promuje go doświadczeniami cyfrowymi i IRL („in real life”).
0 1 0 0 0 4.03.2024Już 20 marca IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem dotyczyć będzie szeroko pojętej jakości w digitalu.
0 1 0 0 0 4.03.2024Żabka Jush przetestowała dostawy robotemPo zeszłorocznej dostawie dronem Żabka Jush przetestowała dostawy za pomocą samojezdnego robota w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.03.2024BioFeed wybrał Bluecloud Interactive do obsługi digitalBioFeed, polski producent pasz i karm dla zwierząt powierzył działania digitalowe agencji Bluecloud Interactive. Firma w ubiegłym roku uruchomiła Centrum Badawczo-Rozwojowe w Pasłęku i skupia się na rozwoju sektora petfood.
1 2 0 0 0 4.03.2024Nowa odsłona kampanii Tymbarku „Pijesz owoc, pijesz porcję”Ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku jest równoważna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy uwzględnić w codziennej diecie.
2 1 0 0 0 4.03.2024The:protocol w kampanii o zarobkach w branży IT i o tym, po co jest siatka wynagrodzeńWystartowała szerokozasięgowa kampania serwisu Theprotocol.it (Grupa Pracuj). Dotyczy kwestii porównywania zarobków w IT. Platforma rekrutacyjna dla sektora tech zachęca do korzystania z siatki wynagrodzeń.
1 1 0 0 0 4.03.2024Zestaw Super Combo McDonald’s z kampanią reklamowąOd 4 marca w McDonald’s dostępny jest zestaw składający się z dwóch wybranych burgerów, średnich frytek oraz średniego napoju. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa.