0 1 0 25.03.2025Blitzbee rekrutuje chief adventure officera – kandydaci za darmo wyprodukują i opublikują wideo dla markiMarka funkcjonalnych napojów Blitzbee prowadzi rekrutację na stanowisko chief adventure afficer. Uczestnicy kampanii rekrutacyjnej będą mieli za zadanie bezpłatnie reklamować produkty marki. W zamian zwycięzca uda się na Hawaje, weźmie udział w Ironmanie i warsztatach z biohackingu oraz mindfulness.
1 3 0 25.03.2025Sarah Jessica Parker i Mahmood w wiosennej kampanii Zalando „W co mam się ubrać?”Zalando rozpoczęło europejską kampanię wiosna-lato 2025. W rolach głównych występują aktorka Sarah Jessica Parker oraz włoski piosenkarz Mahmood.
1 1 0 25.03.2025Dawid Podsiadło burzy bariery w nowej reklamie T-MobileJak sąsiedzi mogą przełamać bariery pomiędzy sobą? T-Mobile z Dawidem Podsiadłą w kolejnej odsłonie kampanii #BurzymyBariery radzą, by skorzystać z oferty telekomu.
0 1 1 25.03.2025Znamy zwycięzców konkursu CSR Poland Awards 2025Trzecia edycja konkursu CSR Poland Awards miała na celu docenienie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz liderów CSR w firmach. Nagrody zostały wręczone 20 marca w Krakowie podczas konferencji CSR Poland.
0 1 0 25.03.2025Grupa Mediowa Agora wprowadza nową identyfikację wizualnąNowy logotyp Grupy Mediowej Agora ma podkreślać jej transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową. Zmiana identyfikacji wizualnej jest odpowiedzią na wieloletnią ewolucję grupy oraz rozszerzenie działalności.
0 8 0 25.03.2025Żabka z limitowaną kolekcją ubrań i gadżetów, inspirowaną latami 90.Żabka wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów oraz reaktywuje logo z 1998 r. Zestawów nie będzie można kupić – 150 z nich można zdobyć tylko w internetowym konkursie. Kolekcję stworzyła Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka.
0 1 0 25.03.2025Oglądalność na różnych ekranach – raport Nielsena „All Screens Video Landscape”W dalszym ciągu preferowanym ekranem domowym do oglądania wideo jest telewizor. Nastąpił jednak lekki spadek udziału tego ekranu w przypadku Googla i wzrost o jeden punkt procentowy w przypadku Netfliksa. Tak wynika z lutowego raportu „All Screens Video Landscape”.
0 1 0 24.03.2025Unilever zapowiada, że dzięki AI stworzy materiały marketingowe dwa razy szybciej i o połowę taniejKoncern Unilever twierdzi, że sztuczna inteligencja pozwoli mu tworzyć niektóre treści dwa razy szybciej i za połowę kosztów. Celem jest poprawa wydajności działań reklamowych we wszystkich kanałach, w tym reklam telewizyjnych.
0 1 0 24.03.2025Mido rozpoczyna działania mediowe dla platformy VehisDom mediowy Mido (Grupa Keino) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej platformy leasingowo-samochodowej Vehis.
0 1 0 24.03.2025Bricomarché rozpoczyna kampanię z udziałem artystki kabaretowej Ewy BłachnioKampania reklamowa Bricomarché „Nasze ceny rządzą” podkreśla zaangażowanie marki w dostarczanie najlepszych cen. Twarzą kampanii jest artystka kabaretowa i stand-uperka Ewa Błachnio.