Kampania marki Bioderma wyświetlana na Tauron Arenie
  • 1
  • 1
6.03.2024

Kampania marki Bioderma wyświetlana na Tauron Arenie

Celem kampanii Biodermy jest pokazanie, że najlepsze efekty dają kosmetyki, które odpowiadają potrzebom różnych typów skóry. Wideo będzie emitowane na nośniku DOOH umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie.

Kampania obejmuje cztery produkty z kategorii serum marki Bioderma. Są one przeznaczone do różnych typów skóry:

  • Sensibio Defensive Serum – skóra wrażliwa
  • Hydrabio Hyalu+ serum – skóra odwodniona
  • Sebium Serum – skóra tłusta i mieszana
  • Pigmentbio C-Concentrate serum – skóra z przebarwieniami

Produkty wzmacniają naturalną siłę samej skóry, utrzymując efekty działania na długi czas. Wszystko to zgodnie z hasłem „Moc serum, siła skóry”.

Kampania pojawi się w marcu i kwietniu na:

  • siatkach wielkoformatowych w prestiżowych lokalizacjach,
  • citylightach w dwudziestu miastach Polski,
  • nośnikach digital w wyselekcjonowanych centrach biznesowych i klubach fitness.

Reklamy wideo emitowane będą w największych kinach, serwisach VOD, mediach społecznościowych. Także na nośniku DOOH umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie. Pojawią się też spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych i sieciach, m.in. Radiu Zet, Tok FM, Złote Przeboje, Meloradio, Chillizet. Działania digital obejmą reklamy graficzne, wideo, tekstowe oraz artykuły contentowe.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Pro Media House, który wygrał multibrandowy przetarg na obsługę aktualnej kampanii marki.

  • 1
kampania marki Bioderma

Kampania marki Bioderma

6 marca 2024