Karol Paciorek i Włodek Markowicz po raz kolejny w kampanii InFaktu
  • 1
  • 4
6.03.2024

Karol Paciorek i Włodek Markowicz po raz kolejny w kampanii InFaktu

Twarzami kampanii systemu do obsługi księgowej InFakt są Karol Paciorek i Włodek Markowicz znani z duetu Lekko Stronniczy. Komunikacja skoncentrowana jest na łączeniu usługi księgowego i nowoczesnej aplikacji online.

Nowe działania marki wystartowały 29 lutego. Pierwsze spoty, w których występują Paciorek i Markowicz, nawiązują do zakładania działalności gospodarczej z pomocą Księgowego InFaktu. W kolejnych etapach kampanii pokazane zostaną pozostałe elementy oferty tego systemu.

Wybór youtuberów jest nieprzypadkowy. Marka stawia na humor w przekazie oraz naturalnych ambasadorów, czyli klientów InFaktu. Włodek Markowicz od lat związany jest z InFaktem, obecnie jako head of product. Jest także twarzą wielu innych kampanii wizerunkowych marki. Wcielał się już m.in. w rolę lekarza, naukowca czy mechanika. Karol Paciorek jako przedsiębiorca korzysta z usług InFaktu.

Od kilku lat InFakt w głównej mierze tworzy swoje kampanie in-house. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadają Łukasz Markiewicz, pełniący rolę art directora marki oraz Włodek Markowicz. Proces zakupu mediów także przebiegał wewnętrznie i zrealizowany został przez dział marketingu.

Kampania obecna jest przede wszystkim w internecie – głównie w serwisie YouTube

Nowe reklamy InFaktu pojawiły się także w przestrzeni outdoorowej, na wybranych lotniskach, przystankach i biurowcach. Kolejny raz paczkomaty InPost w największych miastach w Polsce zmieniły barwę na niebieski. W tym roku InFakt rozpoczął też współpracę z Multikinem. Przed seansami „Diuny 2” pojawia się spot marki. Oprócz tego reklamy są obecne w największych stacjach telewizyjnych i radiowych.

  • 4
Karol Paciorek i Włodek Markowicz w kampanii systemu InFakt

Karol Paciorek i Włodek Markowicz w kampanii systemu InFakt

Karol Paciorek i Włodek Markowicz w kampanii systemu InFakt
Karol Paciorek i Włodek Markowicz w kampanii systemu InFakt
Karol Paciorek i Włodek Markowicz w kampanii systemu InFakt

6 marca 2024