0 1 0 0 0 28.02.2022Grupa Eura7 inwestuje w start-up NofszaKrakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, start-up specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7% udziałów opiewa na 116 tys. zł.
0 1 0 0 0 28.02.2022LPP dokona pełnego odpisu wartości wszystkich aktywów, jakie znajdują się na terytorium UkrainyW związku z agresją Rosji na Ukrainę polska firma LPP, do której należą m.in. marki Reserved, Mohito czy House, poinformowała, że dokona pełnego odpisu wartości wszystkich aktywów, jakie znajdują się na terytorium naszego wschodniego sąsiada. Łączna wartość odpisu wyniesie około 270 mln zł.
0 1 0 0 0 28.02.2022Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.
1 1 0 0 0 28.02.2022Kukon i Hodak rapują bez limitów w T-Mobile na kartę – ruszyła kampania operatoraT-Mobile wprowadza ofertę na kartę z pakietem 1200 GB Internetu. W ramach kampanii promocyjnej użytkownicy będą mieli okazję posłuchać fragmentu utworu składanego na bieżąco przez dwóch raperów młodego pokolenia – Kukona i Hodaka. Działania stanowią nową odsłonę kampanii „Teraz ma znaczenie”.
0 1 0 0 0 28.02.2022Bricomarche wybrało w przetargu Kamikaze do obsługi w social mediaSieć supermarketów budowlano-dekoracyjnych Bricomarche rozpoczyna współpracę z Kamikaze. Agencja została wybrana w przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social media, której głównym elementem jest współpraca z influencerami – ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.
0 1 0 0 0 28.02.2022 Aktualizacja: 15:4001.03.2022Kolejni polscy operatorzy obniżają stawki za połączenia na UkrainęRównież Plus i T-Mobile udostępniają tańsze połączenia z Polski na Ukrainę. Wcześniej takie działania podjęły marki Play i Orange Polska.
0 1 0 0 0 28.02.2022Maspex przypomina, że Żubrówka, Soplica, Absolwent i Bols zostały zrepolonizowaneGrupa Maspex informuje, że sfinalizowała proces przejęcia polskich aktywów Roust Corporation. W wyniku transakcji firma kupiła spółkę CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC. Są nimi: Żubrówka, Soplica, Absolwent oraz Bols. Wszystkie przeszły w ręce polskiego właściciela. Komunikat ma związek z wezwaniem do bojkotu rosyjskich produktów.
0 2 0 0 0 28.02.2022YouTube i Facebook odcięły od dochodów z reklam telewizję RT i inne rosyjskie kanały propagandoweDecyzja największych platform społecznościowych jest efektem agresji Rosji na Ukrainę i sankcji nałożonych przez kraje z całego świata. Państwowy kanał RT i inni nadawcy nie mogą otrzymywać pieniędzy z reklam zamieszczonych na swoich stronach internetowych, w aplikacjach i filmach na YouTube i Facebooku.
0 1 0 0 0 27.02.2022Solidarność z Ukrainą jest w Polsce powszechna – sondaż agencji 4P89% Polek i Polaków potępia agresję Rosji wobec Ukrainy. Polacy chcą też pomagać Ukraińcom. Widać to w mediach społecznościowych i nie jest to kwestia wybranych baniek informacyjnych. 25 lutego agencja badawcza 4P przeprowadziła szybki sondaż na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej.
0 1 0 0 0 27.02.2022Ukraina.Services – portal agregujący oferty pomocy dla uchodźców wojennychPolacy i polskie firmy masowo ruszyli, by pomagać mieszkańcom ogarniętej wojną Ukrainy. Inicjatywy idą w tysiące, są jednak bardzo rozproszone i trudno się w tym informacyjnym galimatiasie poruszać. Programiści z Da Vinci Studio zbudowali portal Ukraina.Services, by w jak najprostszy, intuicyjny sposób integrować pomoc dla Ukraińców, którzy przekraczają polską granicę.