Espresso

30 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2020

W lipcu dalsza poprawa klimatu konsumenckiego. Badanie GfK

Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, że w lipcu nastroje konsumenckie kontynuowały odbicie – pokazuje badanie GfK. O kolejne punkty procentowe zmniejszył się poziom konsumenckiego pesymizmu zarówno w odniesieniu do ocen teraźniejszości, jak i przyszłości. Kolejny miesiąc z rzędu poprawiały się deklarowane oceny przyszłej sytuacji gospodarstwa domowego oraz krajowej gospodarki.

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2020

Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii „Together 2020” marki Huawei

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii „Together 2020”. Film łączy pięcioro influencerów. Pokazuje, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń chińskiej marki i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.

29 lipca 2020

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2020

Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”

Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.

Poprzednie Następne