0 4 0 1.02.202444% firm inwestowało w działania reklamowe na LinkedInie w 2023 r. – analiza SotrenderaW 2023 r. w działania płatne na LinkedInie inwestowało 44% firm. Jedna trzecia z nich korzystała z reklam w celu pozyskiwania obserwujących.
2 1 0 1.02.2024Zimowa kampania Orange promuje nową ofertę abonamentowąKampania Mobile Voice Orange promuje ofertę przenoszenia numeru tej sieci. Nowi użytkownicy mogą otrzymać nawet pięć miesięcy abonamentu za 0 zł oraz nowoczesne telefony przystosowane do obsługi internetu 5G.
0 3 0 1.02.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCztery bezpłatne webinary Grupy Eura7 – m.in. o organizacji loterii i programu lojalnościowegoGrupa Eura7 w lutym zaprasza na cztery webinary. Dotyczyć będą organizowania loterii promocyjnych, tworzenia programów lojalnościowych B2B, kreowania ambasadorów marki oraz rebrandingu.
0 1 0 1.02.2024Już 15.02 konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii15 lutego odbędzie się kolejna edycja konferencji IAB Polska z serii IAB HowTo. Tym razem tematem będzie efektywność kampanii marketingowych w kontekście wykorzystania nowych technologii.
0 1 0 1.02.2024Powstała nowa agencja SupermassiveZałożycielem Supermassive jest Michał Kisielewski, dyrektor kreatywny wywodzący się z digitalu, od piętnastu lat związany z branżą, twórca wizualny i reżyser. Specjalizację agencji określa jako augmented creativity, czyli wykorzystanie narzędzi AI na każdym etapie procesu kreatywnego i biznesowego.
1 1 1 31.01.2024Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”Amerykańska marka podpasek U by Kotex we współpracy z producentem żywności funkcjonalnej stworzyła czekoladki „Let's have period sex”. Deklaruje, że chce w ten sposób w walentynki znormalizować dyskusję o seksie w czasie miesiączki.
1 4 0 31.01.2024Kampania reklamowa sklepów Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”Kampania reklamowa sieci Selgros to nowa idea kreatywna pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Pokazuje nowych bohaterów, a akcja spotu toczy się w ich domach.
0 2 0 30.01.2024Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influenceramiStor9 wygrała przetarg na strategię influencer marketingową dla marki Alpro. W tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń influencerskich, jak również organizację wydarzeń z udziałem influencerów. Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.
2 3 0 30.01.2024Dobre samopoczucie a odżywanie. Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”Marka cateringu dietetycznego w kampanii mówi przewrotnie: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”. Sprzeciwia się w ten sposób narzucaniu ograniczeń i chce wspierać konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
0 3 0 30.01.2024„Człowiek w centrum” – ukazał się Trendbook 2024 agencji Focus NationCzy korporacja ma narodowość? Jaka jest istota awatarów? Dualizm w AI? Potrzeba hiperpersonalizacji, a może bardziej podnoszenia na duchu? Odpowiedzi na te pytania zawiera „Trendbook na 2024”, opracowany przez agencję reklamową Focus Nation.