Oznaczanie reklam w internecie – RASP i WP pod lupą UOKiK
  • 0
  • 1
28.12.2022

Oznaczanie reklam w internecie – RASP i WP pod lupą UOKiK

UOKiK postawił zarzuty dwóm spółkom – Ringier Axel Springer Polska i Wirtualna Polska Media w kwestii prawidłowego oznaczania treści komercyjnych. Spółki mogą ponieść karę w wysokości do 10 proc. obrotu. Urząd prowadzi także postępowania wyjaśniające w tej samej sprawie wobec Agory i Grupy Interia.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54779 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 grudnia 2022

23 grudnia 2022

22 grudnia 2022