Personalia

Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej, od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana wiąże się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pełna oferta reklamowa sieci kin Helios będzie dostępna pod szyldem Helios Media.

Dyrektorem zarządzającym Tandem Audio Broker jest Maciej Moszczyński, a dyrektorką handlową Agnieszka Handerska. Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów. Będzie to także kilkuosobowy zespół handlowy z Edytą Mirończuk na czele. Osoby te wcześniej pracowały w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem spółki Helios Media jest Marcin Jamróz, a Edyta Mirończuk jej wiceprezesem.

Maciej Moszczyński

Od ponad dwudziestu lat zajmuje się planowaniem i sprzedażą kampanii reklamowych. Pracę w Grupie Radiowej Agory zaczął w 2005 r. jako menedżer ds. planowania działań reklamowych w radiu. W 2009 r. został dyrektorem zarządzającym brokera radiowego Tandem Media. Wcześniej pracował w dziale sprzedaży w Grupie Eurozet, a także w zespole zajmującym się planowaniem mediów w CR Media Consulting.

Agnieszka Handerska

Z rynkiem mediowym związana od lat. Karierę rozwijała m.in w Eurozecie, Radiu Plus i „Gazecie Wyborczej”. Zajmowała się sprzedażą i współpracą z domami mediowymi oraz strategicznymi klientami. Od trzynastu lat pracuje jako dyrektor sprzedaży w Tandem Media.

Marcin Jamróz

Związany jest ze spółką Helios od niemal dwudziestu lat. W latach 2014–2018 pełnił funkcję dyrektora działu marketingu. Od 2018 r. był szefem działu sprzedaży korporacyjnej. W strukturze spółki odpowiadał przede wszystkim za współpracę z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci Helios, sprzedaż bezpośrednią oraz strategiczne partnerstwa Heliosa.

Edyta Mirończuk

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy sprzedażowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 r. jako specjalista ds. reklamy w dzienniku „Życie”. Następnie przez kilka lat współpracowała z Radiem Plus, a od 2005 r. z Grupą Radiową Agory. W grudniu 2009 r. została w niej zastępcą dyrektora handlowego. Z kolei od grudnia 2014 r. jako dyrektor ds. sprzedaży kina zajmowała się pośrednictwem w sprzedaży czasu reklamowego sieci kin Helios.

Od grudnia 2022 Tandem Audio Broker będzie oferować klientom agencyjnym reklamę oraz akcje specjalne realizowane:

  • na antenach;
  • w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia Tok FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda;
  • w serwisie Tuba.

Pozostanie też brokerem reklamy radiowej, ściśle współpracującym z ogólnopolskimi i lokalnymi nadawcami.

Elementem w portfolio usług będzie nowa oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach. Propozycja oparta jest na treściach cyfrowych Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork.

Poszerzenie dotychczasowej oferty digital audio jest naturalną ścieżką rozwoju zespołu, wywodzącego się ze świata analogowej reklamy radiowej. Ten krok wspierają również aktualne trendy rynkowe. Aż 31% polskich internautów deklaruje regularne włączanie podcastów* i odsetek ten stale rośnie.

Obecnie to nadawcy radiowi są liderami w tworzeniu cyfrowych treści audio, które poszerzyły zasięg i różnorodność komunikacji radiowej. Najlepszym przykładem jest tu Radio Tok FM, największy producent podcastów „in-house”, czyli powstałych na bazie własnych treści w języku polskim – wyjaśnia Maciej Moszczyński.

Nasze wpływy ze sprzedaży produktów cyfrowych, np. związanych z podcastami Tok FM czy streamingiem programu radiowego, od kilku lat dynamicznie rosły. Skłoniło nas to do wyodrębnienia w strukturze organizacyjnej samodzielnej komórki sprzedażowej dedykowanej reklamie digital audio pod kierownictwem Karoliny Grzechnik – dodaje.

Oprócz tego Tandem Audio Broker nadal będzie pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów oraz innych cyfrowych podmiotów.

Karolina Grzechnik

Od ponad piętnastu lat zajmuje się sprzedażą i współpracą z klientami. Do Grupy Radiowej Agory dołączyła w 2008 r. jako konsultant ds. klientów strategicznych. Od 2016 na stanowisku sales manager odpowiadała za jeden z zespołów radiowych oraz koordynację projektów niestandardowych. Wcześniej pracowała jako account manager w agencji reklamowej RedComm.

Do startu działań, który nastąpi na początku 2023 r., przygotowuje się zespół sprzedażowy Helios Media

Spółka przejmie od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania. Dzięki temu oferta Helios Media skierowana będzie nie tylko do klientów bezpośrednich, ale także agencyjnych. Złożą się na nią:

  • propozycje związane z emisją komunikacji reklamowej na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych;
  • partnerstwa;
  • rozwiązania niestandardowe.

Zespół jest też otwarty na współpracę z innymi podmiotami z rynku kinowego, którym może zaoferować brokerskie wsparcie.

*Raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021″ – Tandem Media, realizacja: Publicis.

  • 5
Maciej Moszczynski, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker

Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker (fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl)

Marcin Jamróz, prezes spółki Helios Media (fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl)

Edyta Mirończuk, wiceprezes spółki Helios Media (fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl)



Reklama