- 2
- 1
„Razem możemy więcej 2” – kontynuacja kampanii Atlasa z 12 mln wyświetleń
Film promujący drugą część kampanii marki Atlas „Razem możemy więcej” odtworzono na YouTube ponad 12 mln razy w 2 miesiące. Obecna reklama, jak i poprzednia, obrazuje codzienność branży budowlanej.
Tym razem nacisk postawiono na powody, dla których wykonawcy dobrze czują się w swoim zawodzie. Pierwsza odsłona kampanii miała swoją premierę w kwietniu 2021 r.
Atlas chce uhonorować pracowników branży budowlanej. Pokazał więc w materiale wideo trud związany z wykonywaniem tego zawodu. Reakcje widzów i branży spowodowały, że po półtora roku firma zrealizowała drugą odsłonę kampanii.
Druga część kampanii ma stanowić przeciwwagę dla poprzedniej
Tym razem wideo skupia się na pozytywnych aspektach zawodu. Również na powodach, dla których fachowcy wybrali swoją pracę. Na pierwszy plan wysuwają się zalety – niezależność, kontakt z drugim człowiekiem, sprawczość i satysfakcja.
Przez dwa miesiące od premiery film na platformie YouTube odtworzono już ponad 12 mln razy. Kampania jest także obecna na Facebooku.
– W „Razem możemy więcej 2”, ale także we wszystkich innych materiałach reklamowych czy marketingowych biorą udział prawdziwi wykonawcy. Sami ich wyłaniamy i zapraszamy do udziału. Nie korzystamy z aktorów i przypadkowych statystów. Takie osoby odgrywałyby jedynie swoją rolę, nie rozumiejąc branży budowlanej, jej specyfiki i języka, którym się posługuje.
Przy produkcji nie było także typowych planów zdjęciowych. Ujęcia kręcimy na prawdziwych placach budowy, w mniejszych i większych realizacjach. W filmie nie znajduje się ani jeden fałszywy kadr i widać, że odbiorcy to doceniają – mówi Aneta Dobrzyńska, kierowniczka komunikacji branżowej firmy Atlas.
Za pomysł, scenariusz i reżyserię kampanii „Razem możemy więcej 2” odpowiada Atlas we współpracy z agencją Komunikator Konrad Kacperczyk. Tak samo, jak w przypadku jej pierwszej odsłony, zdjęcia oraz montaż realizowała agencja M5 Films. Komunikacją zajmuje zespół komunikacji branżowej marki Atlas. W działaniach promocyjnych w zakresie kampanii Google i Meta wsparcia udzielają 38PR i Sales Media.
- 1