Połowa przedstawicieli Pokolenia Z deklaruje, że bez zerkania w ekran smartfona może wytrzymać maksymalnie do trzech godzin. Czy młodzi w rzeczywistości całą dobę scrollują TikToka? Czy poza mediami digitalowymi korzystają jeszcze w ogóle z mediów offline? Czy internet oznacza dla nich cokolwiek innego niż media społecznościowe?Razem z domem mediowym Mediahub przyglądamy się, jak wygląda doba z mediami, gdy badaną grupą są Zetki. Z niedawnego badania wiadomo już, że to pokolenie w Polsce wymyka się stereotypom o młodych ludziach.
Czytaj więcej:
Generacja Z – fakty i mity na jej temat
Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?
Tym razem spójrzmy: co oglądają i czytają, czego słuchają przedstawiciele Gen Z w określonych godzinach w ciągu doby?
Media o poranku (6:00 – 8:59)
W godzinach porannych korzystanie Zetek z mediów nie jest bardzo intensywne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.