Doba z mediami według Generacji ZDoba z mediami według Generacji ZDoba z mediami według Generacji ZDoba z mediami według Generacji Z
Nowe badanie na temat Gen Z w Polsce (źr. Mediahub)

Doba z mediami według Generacji Z

Doba z mediami według Generacji Z
Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

-

consumer insight manager, Mediahub

Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

consumer insight manager
Mediahub

Współautorka raportu „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów". Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem wiedzy o opiniach i zachowaniach konsumentów, korzystając z klasycznych metod badawczych i nowych możliwości analiz, jak np. wirtualna etnografia. Prelegentka m.in. Forum IAB, Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka projektów Big Data&Mobile, Współczesny konsument, Covid-Track by MediaHub, Matka Polka.

Połowa przedstawicieli Pokolenia Z deklaruje, że bez zerkania w ekran smartfona może wytrzymać maksymalnie do trzech godzin. Czy młodzi w rzeczywistości całą dobę scrollują TikToka? Czy poza mediami digitalowymi korzystają jeszcze w ogóle z mediów offline? Czy internet oznacza dla nich cokolwiek innego niż media społecznościowe?

Razem z domem mediowym Mediahub przyglądamy się, jak wygląda doba z mediami, gdy badaną grupą są Zetki. Z niedawnego badania wiadomo już, że to pokolenie w Polsce wymyka się stereotypom o młodych ludziach.

Czytaj więcej:

Generacja Z – fakty i mity na jej temat 
Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?

Tym razem spójrzmy: co oglądają i czytają, czego słuchają przedstawiciele Gen Z w określonych godzinach w ciągu doby?
Media o poranku (6:00 – 8:59)

W godzinach porannych korzystanie Zetek z mediów nie jest bardzo intensywne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja