0 4 27.02.2023Georgina Rodriguez globalną ambasadorką NeoNailinfluencer marketing public relationsModelka Georgina Rodriguez (partnerka Cristiano Ronaldo) będzie promować lakiery hybrydowe.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
2 1 0 27.02.2023„Razem możemy więcej 2” – kontynuacja kampanii Atlasa z 12 mln wyświetleńFilm promujący drugą część kampanii marki Atlas „Razem możemy więcej” odtworzono na YouTube ponad 12 mln razy w 2 miesiące. Obecna reklama, jak i poprzednia, obrazuje codzienność branży budowlanej.
0 1 0 26.02.2023Co trzeci Polak gorzej się odżywia ze względu na ceny – badanie InquiryZdrowe odżywianie stanowi ważny lub bardzo ważny aspekt życia dla 80% Polaków. Dla ponad połowy Polaków barierą dla zdrowszego jedzenia są wysokie ceny zdrowszych i wyższej jakości produktów. Firma Inquiry po raz kolejny zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków.
0 3 0 26.02.2023Wystartowało głosowanie w plebiscycie Ad Wo/Man 2022Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród Ad Wo/Man. To już jedenasta edycja tego konkursu.
2 1 0 25.02.2023„Więcej warzyw jedz” – sosy Łowicz mają swój boysbandW kontynuacji kampanii sosów Łowicz marka stworzyła własny boysband. Łowicz Boys tworzą czterej influencerzy oraz Stachursky.