0 5 0 0 0 7.03.2023Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decydują? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek? Co kobiety myślą o feminatywach? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym raporcie agencji Streetcom „Marka jest kobietą”.
0 1 0 0 0 7.03.2023Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szczytu MatterhornMarka Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szwajcarskiego szczytu Matterhorn. Wynika to z przepisów i przeniesienia produkcji do innego kraju.
0 1 0 0 0 6.03.2023Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualnąOdświeżona szata graficzna wszystkich opakowań marki Żywiec to powrót do tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Głównymi elementami są: nowy, czerwony logotyp Żywiec oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach.
1 1 0 0 0 6.03.2023Dawny brand hero wrócił w komunikacji ObiW kampanii marki Obi pojawił się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów w ten sposób promuje akcję Bobrowe Bonusy. Aktywacja polega na zbieraniu naklejek, w zamian za które konsumenci mogą odebrać rabaty na kolejne zakupy.
1 1 0 0 0 6.03.2023Nowe pozycjonowanie marki AvonAvon wystartował z kampanią szminki z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – „Masz w sobie siłę!”.
0 1 0 0 0 6.03.2023Pyszne.pl rozpoczyna współpracę z kanałem Foot TruckPyszne.pl rozpoczyna współpracę z kanałem YouTube o tematyce piłkarskiej – Foot Truck. Serwis do zamawiania jedzenia będzie w ten sposób promował swoją markę jako oficjalnego partnera UEFA.
1 2 0 0 0 6.03.2023Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii dźwięku przestrzennego – Dolby AtmosSpot Škody, wykonany w technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos, ma uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
0 5 0 0 1 6.03.2023Converse w Metaverse i z wirtualną influencerkąMarka Converse wprowadza wirtualną influencerkę Wero i organizuje premierę nowej kolekcji w Metaverse. Wirtualna postać trafiła na okładkę „Glamour”.
0 1 0 0 0 6.03.202360% kobiet w Polsce obawia utraty pracy, 32% ocenia swoją sytuację jako gorszą niż rok temuKobiety częściej niż mężczyźni narzekają na swoją sytuację finansową i obawiają się o przyszłość. Wynika to z tego, że to one są odpowiedzialne za domowy budżet. W związku z tym są doskonale świadome wzrostu cen – są one problemem aż dla 93% respondentek.
3 1 0 0 0 6.03.2023Tinder prowadzi globalną kampanię reklamowąNowa kampania Tindera pod hasłem „It Starts with a swipe” pokazuje randki i zróżnicowane związki ludzi z pokolenia Z.