0 1 0 0 0 14.04.2023Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W tym roku komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.
0 1 0 0 0 14.04.2023Forum IAB 2023 – znamy tematy prelekcjiJuż 30 i 31 maja blisko 100 ekspertów zaprezentuje najnowsze marketingowe trendy i rozwiązania. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska właśnie opublikował listę wystąpień, które odbędą się podczas Forum IAB 2023.
0 4 0 0 0 14.04.2023Trwa rebranding i remodeling sklepów sieci DealzSieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują m.in. nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
1 1 0 0 0 14.04.2023Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnychOSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r.
0 1 0 0 0 14.04.202323 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów ReklamowychStowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne.
0 1 0 0 0 14.04.2023Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów – raport SalesforceWielu decydentów przewiduje, że wydatki na reklamę pozostaną na tym samym poziomie lub spadną w ciągu najbliższych 18 miesięcy. 73% twierdzi, że ich firmy uruchomiły nowe źródła przychodów. 99% firm inwestuje w efektywność operacyjną, aby zrekompensować wyższe koszty. Salesforce publikuje raport „Media and Entertainment Industry Insights”.
2 2 0 0 0 14.04.2023Marcin Prokop zachęca do podróży z Wakacje.plOdpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką – tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a efekty można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.
0 3 0 0 0 14.04.2023Fanta zmienia logo i globalną identyfikację wizualnąMarka Fanta zmienia logo i po raz pierwszy w historii ujednolica identyfikację na całym świecie. Dotychczas logo marki różniło się w zależności od kraju.
1 1 0 0 0 14.04.2023Tymbark reklamuje swoje musy i MuslyW nowej kampanii marka Tymbark prezentuje portfolio z kategorii musów. Informuje też o najnowszym produkcie – Musly, czyli przekąsce zbożowo-owocowej. Hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.
0 4 0 0 0 14.04.2023Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii ScrabbleTrzy różne osobowości polskiej sceny – Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski wspólnie występują w kampanii marki Scrabble. Gra słowna świętuje w tym roku 75. urodziny. 13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej.