Musly i musy w kampanii Tymbarku - Marketing przy Kawie
Tymbark reklamuje swoje musy i Musly
  • 1
  • 1
14.04.2023

Tymbark reklamuje swoje musy i Musly

W nowej kampanii marka Tymbark prezentuje portfolio z kategorii musów. Informuje też o najnowszym produkcie – Musly, czyli przekąsce zbożowo-owocowej. Hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 kwietnia 2023

13 kwietnia 2023