1 2 0 0 0 3.04.2023Lato przyjemności z Heinekenem – loteria konsumencka promuje piwaOd 1 kwietnia do 31 sierpnia trwa sprzedaż promocyjna piw Heineken Silver oraz Heineken i Heineken 0,0% w butelkach. Codziennie do wygrania są pieniądze na przyjemności, a co tydzień – wyjazdy od Wakacje.pl.
0 9 0 0 0 3.04.2023Kosmetyki o zapachu ptasiego mleczka – współpraca E.Wedel i OnlyBioW ramach współpracy marki E.Wedel i OnlyBio powstały 4 linie kosmetyków inspirowane zapachami wedlowskich słodyczy. Wśród nich m.in. szampony, maski do włosów, a także balsamy do ciała. W limitowanej edycji otrzymały czekoladowe, wedlowskie zapachy. Produkty dostępne są w drogeriach sieci Rossmann od 1 do 15 kwietnia.
1 1 0 0 0 3.04.2023„Pieniądze nie kupują rzeczy” – PKO Bank Polski z kampanią reklamową pożyczki gotówkowej3 kwietnia wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego, pod hasłem „Pieniądze nie kupują rzeczy". Kampanii towarzyszy promocja dla klientów, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki ani kredytu gotówkowego.
2 3 0 0 0 3.04.2023Startuje część produktowa wiosennej odsłony kampanii PGEPGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów Pro Eko: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, w kampanii występują łasice i świstaki.
0 2 0 0 0 3.04.2023Zbadaj.to – rusza 11. edycja konkursu dla studentówZbadaj.to jest konkursem skierowanym do studentów. Dzięki udziałowi w nim można zdobyć wiedzę o zachowaniach i potrzebach ludzi oraz o tym, jak prowadzić badania i tworzyć strategie. Podczas finałowego Boot Campu uczestnicy spotkają się z doświadczonymi praktykami biznesu i badań marketingowych.
0 1 0 0 0 3.04.2023Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics PolskaLeo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu rozszerzył zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD (produkty z kategorii RTV oraz audio) w obszarze ATL. Do tej pory agencja pracowała przy tworzeniu komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety) oraz DA (produkty AGD).
0 1 0 0 0 3.04.2023Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Spicy Mobile1 maja 2023 r. Polsat Media rozpocznie współpracę ze Spicy Mobile, agencją marketingu mobilnego. Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem (w ofercie Polsat Media od przejęcia Interii) z zasobami agencji.
0 1 0 0 0 3.04.2023Microsoft potwierdził, że w czacie Bing opartym na AI pojawią się reklamyMicrosoft oficjalnie potwierdził, że czat Bing oparty na GPT-4 stworzonym przez Open AI będzie działał w modelu reklamowym. Reklamy pojawią się w odpowiedziach na pytania użytkowników.
0 1 0 0 0 3.04.2023Początek kampanii usługi finansowania – Otomoto PayPlatforma Otomoto startuje z komunikacją usługi finansowania Otomoto Pay. To zintegrowane webowe rozwiązanie dla kupujących.
0 1 0 0 0 3.04.2023Efektywność marek w świecie wielu ekranów – badanie SAR, Google i KantarWiększa częstotliwość kontaktów z reklamą wideo przekłada się na wzrost wszystkich wskaźników związanych z marką: świadomości, przychylności, intencji zakupowej. Synergia mediów, w tym telewizji i digitalu, jest kluczowa dla wzmocnienia tego efektu. Tak wynika z najnowszego badania „Efektywność marek w świecie wielu ekranów” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, zrealizowanego we współpracy z Google oraz Kantarem.