Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu  
  • 0
  • 1
14.04.2023

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu  

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W tym roku komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.

Zadaniem komitetu jest całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne.  

Skład Komitetu Organizacyjnego 24. Effie Awards Poland:

  • Dariusz Andrian – CEO VMLY&R
  • Anna Barabasz-Sawińska – marketing director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex
  • Edyta Frąckowiak – COO, co-founder, Numbers & Intuition
  • Hanna Jackowska – general manager, Leo Burnett
  • Michał Jasiński – managing director, UM
  • Paweł Kastory – CEO, DDB Warszawa
  • Michał Kociankowski – managing partner, Synergion
  • Magda Kosińska – marketing director CEE, Philips Domestic Appliances
  • Jakub Kossut – niezależny ekspert
  • Magdalena Kozanowska – vice president, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Krzysztof Mocek – CEO, Dentsu Creative Polska & CEE
  • Andrzej Mytych – business & marketing advisor
  • Barbara Pasterczyk – CMO, ING Bank Śląski
  • Anna Podskarbi – niezależna ekspertka
  • Marcin Samek – chief innovation officer, McCann Poland
  • Michał Rutkowski – dyrektor zarządzający, K2 Create
  • Beata Szcześniak – general manager, Spark Foundry
  • Kamil Wiszowaty – CEO, Group One Media

Komitet:

  • redefiniuje kategorie produktów i usług;
  • uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych;
  • pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.

– Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w komitecie organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane na podstawie najlepszej wiedzy i praktyki. Osoby zgłoszone do jury to crème de la crème osób pracujących nad markami – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Komitet Organizacyjny Effie Poland

Komitet Organizacyjny Effie Poland

14 kwietnia 2023