- 0
- 1
Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu
Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W tym roku komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.
Zadaniem komitetu jest całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne.
Skład Komitetu Organizacyjnego 24. Effie Awards Poland:
- Dariusz Andrian – CEO VMLY&R
- Anna Barabasz-Sawińska – marketing director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex
- Edyta Frąckowiak – COO, co-founder, Numbers & Intuition
- Hanna Jackowska – general manager, Leo Burnett
- Michał Jasiński – managing director, UM
- Paweł Kastory – CEO, DDB Warszawa
- Michał Kociankowski – managing partner, Synergion
- Magda Kosińska – marketing director CEE, Philips Domestic Appliances
- Jakub Kossut – niezależny ekspert
- Magdalena Kozanowska – vice president, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt
- Krzysztof Mocek – CEO, Dentsu Creative Polska & CEE
- Andrzej Mytych – business & marketing advisor
- Barbara Pasterczyk – CMO, ING Bank Śląski
- Anna Podskarbi – niezależna ekspertka
- Marcin Samek – chief innovation officer, McCann Poland
- Michał Rutkowski – dyrektor zarządzający, K2 Create
- Beata Szcześniak – general manager, Spark Foundry
- Kamil Wiszowaty – CEO, Group One Media
Komitet:
- redefiniuje kategorie produktów i usług;
- uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych;
- pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.
– Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w komitecie organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane na podstawie najlepszej wiedzy i praktyki. Osoby zgłoszone do jury to crème de la crème osób pracujących nad markami – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 1