Salesforce: media i rozrywka w obliczu kłopotów - Marketing przy Kawie
Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów – raport Salesforce
  • 0
  • 1
14.04.2023

Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów – raport Salesforce

Wielu decydentów przewiduje, że wydatki na reklamę pozostaną na tym samym poziomie lub spadną w ciągu najbliższych 18 miesięcy. 73% twierdzi, że ich firmy uruchomiły nowe źródła przychodów. 99% firm inwestuje w efektywność operacyjną, aby zrekompensować wyższe koszty. Salesforce publikuje raport „Media and Entertainment Industry Insights”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 kwietnia 2023