- 0
- 3
Polscy nagrodzeni w 26. edycji Effie Europe Awards
30 listopada odbyła się wirtualna gala wręczenia nagród w 26. edycji Effie Europe Awards. Przyznano 56 statuetek. Otrzymało je 41 agencji z dwudziestu krajów Europy. Grand Effie zdobyła agencja Grey London, a Agencją Roku została Ogilvy. Były też dwie nagrodzone agencje z Polski.
Prace w Effie Europe Awards oceniało ponad 100-osobowe jury. Wśród piętnastu laureatów Złotych Effie znalazła się agencja Dziadek do orzechów. Wraz ze studiem Oto Film została nagrodzona w kategorii Best of Europe: Positive Change za kampanię „Stop kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Kampania powstała w 2020 r. w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Zachęcała do podpisania petycji „Stop kobietobójstwu” oraz wsparcia projektu „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”, prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet.
Srebrną nagrodę w kategorii Media, Entertainment & Leisure zdobyły McCann Polska i zespół Storytel Original za projekt „Random”.
Pięć odcinków słuchowiska o relacjach dwudziestolatków w dobie mediów społecznościowych dostępnych było w serwisie Storytel. Szósty, finałowy był odcinkiem filmowym na YouTube. W rolach głównych wystąpili Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski. Elementem promocji było wyprodukowanie piosenki „Zabierz tę miłość”. Jest ona dostępna na YouTube i w serwisach streamingowych.
- 2
- 1