0 1 0 0 0 12.04.2023Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach – trzynastozgłoskowcemSieć sklepów opowiada trzynastozgłoskowcem o pracy osób, które zatrudnia. To kolejna odsłona kampanii „Biedronka to my. Codziennie”.
1 3 0 0 0 12.04.2023„Żubr przegania żywiec” – nowa reklama otwierająca piwny sezonMarka piwa Żubr w humorystycznym spocie ilustruje hasło kampanii. Żubry zapędzają zwierzęta hodowlane z powrotem do zagrody.
1 1 0 0 0 12.04.2023Wiosenna kampania Vision ExpressDynamika, kolory, geometryczne kształty – to niektóre elementy wykorzystane w nowej kampanii Vision Express.
0 4 0 0 0 12.04.2023Netflix i Lacoste stworzyły kolekcję ubrań inspirowanych serialamiSerwis streamingowy Netflix i producent odzieży Lacoste stworzyły limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych serialami. Koszulki polo, bluzy i dresy wchodzą na rynek 12 kwietnia.
1 1 0 0 0 11.04.2023Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmiKampania adresowalna (addressable TV) marki L.O.L Surprise! skierowana jest do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy.
0 1 0 0 0 11.04.2023Powstała nowa agencja Win-Win CommunicationAgencja Win-Win Communication specjalizuje się w tworzeniu strategii public relations i social media oraz ich realizacji. Założycielkami agencji są Agnieszka Szostek związana z branżą PR od ponad siedemnastu lat oraz Izabela Żyndul-Jamka, ekspert od media relations i komunikacji brandowej.
0 1 0 0 0 11.04.2023Sonia Bohosiewicz w kampanii AldiBohaterką kampanii jest aktorka Sonia Bohosiewicz. To kolejna odsłona platformy komunikacji „Aldi ma to coś!”. Tym razem główną osią przekazu są proste zakupy i oszczędności w sklepach marki.
1 1 0 0 0 7.04.2023Piotr Adamczyk nowym ambasadorem Santander Bank PolskaNajnowsza kampania reklamowa Santander Bank Polska prezentuje pozafinansowe i społeczne działania banku. Po raz pierwszy pojawia się w niej nowy ambasador banku – Piotr Adamczyk.
0 2 0 0 0 6.04.2023Marka mody męskiej Recman i „Męska sprawa”7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia marka Recman rozpocznie działania pod hasłem „Męska sprawa”. Celem jest zachęcenie mężczyzn do badań profilaktycznych. Jednocześnie marka wesprze finansowo Fundację Rak’n’Roll.
1 2 0 0 0 6.04.2023Nowa kampania telewizyjna Banku MillenniumKampania telewizyjna Banku Millennium promuje konto Millennium 360° z nową aplikacją mobilną.