- 0
- 4
Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii Scrabble
Trzy różne osobowości polskiej sceny – Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski wspólnie występują w kampanii marki Scrabble. Gra słowna świętuje w tym roku 75. urodziny. 13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej.
Mordercą jest kucharz? Kto ma alibi? Dlaczego Lotek mówi o Dziadach? Na instagramowych profilach Makłowicza, Pazury i Lotka można zobaczyć sceny z ich pierwszego spotkania przy planszy. To start nowej kampanii marki Scrabble, której celem jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą literek.
Wyświetl ten post na Instagramie
Krótkie historie o słowach, które mają znaczenie, przedstawią ambasadorzy marki:
- stand-uper Łukasz „Lotek” Lodkowski,
- Robert Makłowicz,
- Cezary Pazura.
Jesienią w pojedynku na słowa zmierzą się oni z gościem specjalnym, którego tożsamość pozostanie tajemnicą aż do premiery materiału.
75 lat historii gry
Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano już ponad 165 mln egzemplarzy gry, która w 1948 r. powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.
Gra jest obecnie dostępna w 30 językach w 120 krajach na całym świecie. Najnowszym językiem, który został wprowadzony w 2006 r., jest ukraiński.
- 4