0 1 0 0 0 24.04.2023Marka Plusssz ma nową agencję social mediaW marcu 2023 r. agencja Great Minds rozpoczęła działania digital marketingu dla marki suplementów diety Plusssz.
1 1 0 0 0 22.04.2023Ryan Gosling w pięciominutowym spocie zegarków Tag Heuer CarreraReklama z udziałem Ryana Goslinga „Chase for Carrera” utrzymana jest w stylistyce komedii sensacyjnej z kaskaderami i pościgami samochodowymi. Powstała z okazji 60. rocznicy powstania najsłynniejszego zegarka marki Tag Heuer – Carrery.
0 1 0 0 0 22.04.2023Google wykorzysta generatywną AI do tworzenia reklam na wzór tych przygotowywanych przez ludziGoogle zamierza w najbliższych miesiącach wykorzystać sztuczną inteligencję generatywną, aby tworzyć bardziej złożone reklamy. Takie jak te przygotowywane obecnie przez agencje reklamowe – donosi „Financial Times".
2 4 0 0 0 21.04.2023„Zakupy robię w Lidlu” – nowa kampania dyskontu„Krysia, gdzie ty idziesz?” zastanawia się główna bohaterka w nowym spocie reklamowym sieci. Lidl Polska startuje z nową kampanią wizerunkową marki.
0 1 0 0 0 21.04.2023Otomoto wybiera Madogz do działań 360 stopniAgencja Madogz wygrała przetarg na realizację działań reklamowych 360 stopni dla marki Otomoto (OLX Motors). Do zadań agencji będzie należało m.in. wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.
0 1 0 0 0 21.04.2023Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 202320 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. W tym roku nagrody przyznano po raz 25.
0 1 0 0 0 21.04.2023Już 26 kwietnia bezpłatny webinar „Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego”W środę 26 kwietnia o godz. 10:00 firma Viscale organizuje webinar „Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego, czyli od czego zacząć przed wdrożeniem programu lojalnościowego”.
0 1 0 0 0 21.04.2023Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy SalesforceGlobalne dane wskazują na 6-procentowy wzrost ruchu cyfrowego, 2-procentowy spadek w digital commerce i 7-procentowy spadek wydatków konsumenckich. Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku. Spadek ten był spowodowany przede wszystkim zmniejszonym popytem na rynku amerykańskim. Dane Salesforce dotyczące sprzedaży detalicznej Shopping Index podkreślają, że utrzymanie klientów może być dla sprzedawców detalicznych przełomem w 2023 r.
0 4 0 0 0 21.04.2023Adidas Art Contest – marka zaprasza artystów do konkursuMarka Adidas zaprasza polskich twórców do udziału w konkursie Adidas Art Contest. Ich zadaniem będzie przygotowanie pracy graficznej nawiązującej do motywu oryginalności.
0 1 0 0 0 21.04.2023IAB Polska publikuje „Casebook Audio 2022”Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Grupa Robocza Audio działająca przy IAB Polska przygotowała publikację „Casebook Audio 2022”. Publikacja zawiera 23 opisy, jak marki wykorzystują różne formy dźwięku, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.