Sprzedaż online spadła o 2% – Shopping Index - Marketing przy Kawie
Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy Salesforce
  • 0
  • 1
21.04.2023

Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy Salesforce

Globalne dane wskazują na 6-procentowy wzrost ruchu cyfrowego, 2-procentowy spadek w digital commerce i 7-procentowy spadek wydatków konsumenckich. Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku. Spadek ten był spowodowany przede wszystkim zmniejszonym popytem na rynku amerykańskim. Dane Salesforce dotyczące sprzedaży detalicznej Shopping Index podkreślają, że utrzymanie klientów może być dla sprzedawców detalicznych przełomem w 2023 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 kwietnia 2023

20 kwietnia 2023