AI w SEO i content marketinguAI w SEO i content marketinguAI w SEO i content marketinguAI w SEO i content marketingu
Istnieją naukowe scenariusze rozwoju związku content marketingu i AI (fot. AdobeStock_iCEA/BPawesome

AI w SEO i content marketingu

AI w SEO i content marketingu
Eryk Jarzynka

Eryk Jarzynka

-

link building specialist, iCEA Group

Eryk Jarzynka

Eryk Jarzynka

link building specialist
iCEA Group

Student kierunku dziennikarskiego na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W iCEA Group, z którą związany jest od ponad roku, zdobywa wiedzę z zakresu marketingu i PR. Aktualnie realizuje się jako twórca treści branżowych dla klientów firmy w dziale link buildingu.

Kto za priorytet uważa uczynienie swojej witryny widoczną, ten musi bliżej poznać zagadnienia SEO, czyli optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Powinien przy tym pamiętać, że SEO to korona wielkiego i dojrzałego drzewa, na które składa się system licznych gałęzi wraz z solidną podstawą.

W 2023 roku jako podstawę SEO powinniśmy traktować implementację metod sztucznej inteligencji (AI) oraz uczenia maszynowego. Najzdrowsze i najbardziej rozwinięte gałęzie natomiast to wszelkie rozwiązania dynamicznie rozwijającego się content marketingu (marketingu treści).
AI i SEO – klucz do nadążania za trendami
Wzbogacanie działań SEO o elementy sztucznej inteligencji (AI) prowadzi do udoskonalania wykorzystywanych algorytmów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja