IAB Polska publikuje „Casebook Audio 2022”
  • 0
  • 1
21.04.2023

IAB Polska publikuje „Casebook Audio 2022”

Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Grupa Robocza Audio działająca przy IAB Polska przygotowała publikację „Casebook Audio 2022”. Publikacja zawiera 23 opisy, jak marki wykorzystują różne formy dźwięku, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował najnowszy „Casebook Audio 2022” przygotowany przez Grupę Roboczą Audio działającą w ramach Związku. Publikacja skupia się na studiach przypadków dotyczących wykorzystania audio online w komunikacji marketingowej.

Rynek audio online przeżywa dynamiczny rozwój. Użytkownicy mają do dyspozycji wiele platform pozwalających na streaming muzyki, odbioru radia online czy wreszcie do słuchania podcastów. Jest to również przestrzeń, którą coraz chętniej eksplorują reklamodawcy.

Reklama audio daje możliwość dotarcia do użytkowników w momentach, gdy są oni wyłączeni spod wpływu innych komunikatów reklamowych. Staje się dzięki temu niejako formatem premium, który może być wykorzystywany jako uzupełnienie mediamixu lub nawet zostać jego głównym elementem – zachęca we wstępie Adam Pachla, szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska

Publikacja zawiera 23 opisy realnych przypadków, w których wykorzystanie dźwięku przyniosło znaczące korzyści biznesowe. Studia przypadku zostały ułożone w 4 obszary tematyczne:

  • kampania zasięgowa,
  • wizerunkowa,
  • zasięgowo-wizerunkowa,
  • performance.

Można przeczytać tu o tym, jak marki (m.in. Allegro, mBank, Electrolux czy Rocket Jobs) wykorzystują podcasty, reklamy dźwiękowe i wiele innych form audio, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.

Zbiór case studies „Casebook Audio 2022″ jest adresowany do osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy na temat wykorzystania audio w marketingu.

„Casebook Audio 2022” dostępny jest w formacie PDF na stronie internetowej IAB Polska.

  • 1
Casebook Audio 2022 IAB Polska

Casebook Audio 2022 IAB Polska

20 kwietnia 2023

19 kwietnia 2023