Praktyczny test narzędzi AI w służbie marketinguPraktyczny test narzędzi AI w służbie marketinguPraktyczny test narzędzi AI w służbie marketinguPraktyczny test narzędzi AI w służbie marketingu
Twórcze wykorzystanie AI np. w projekcie marketingowym (il. A. Polek i Midjourney)

Praktyczny test narzędzi AI w służbie marketingu

Praktyczny test narzędzi AI w służbie marketingu
Aleksandra Polek

Aleksandra Polek

-

UX/UI designer, Hand Made

Aleksandra Polek

Aleksandra Polek

UX/UI designer
Hand Made

Od ośmiu lat projektantka kampanii digitalowych, materiałów marketingowych oraz stron internetowych. Absolwentka Wydziału Architektury Wnętrz i Projektowania Form Przemysłowych na ASP w Krakowie oraz Brera Academy w Mediolanie. Wiedzę i doświadczenie zdobywała również podczas kursów: „Google UX Design Professional Certificate”, a także „Digital Designer” Design Practice, który ukończyła z wyróżnieniem. W portfolio ma działania dla klientów takich jak Tic Tac, Nutella, Amway, Captain Jack, Pizza Hut, William Peel, Otomoto czy Hasco-Lek.

Kto nie słyszał obecnie o rozwiązaniach typu ChatGPT lub Dall-e? Sztuczna inteligencja (AI) rozwija się w zawrotnym tempie i powoli staje się nieodłącznym elementem naszego życia, a jej zastosowanie – również w marketingu – wciąż się poszerza. Mimo to dla wielu pozostaje ona raczej ciekawostką bez konkretnego praktycznego wykorzystania, a w najlepszym wypadku doskonałym źródłem kolejnych memów. Jednocześnie sporo osób z branży wiąże z nią raczej obawy niż nadzieje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja