PR w świecie BANIPR w świecie BANIPR w świecie BANIPR w świecie BANI
W obecnym świecie nie zarządzamy kryzysami, lecz jedynie sobą w kryzysie (fot. Pixabay)

PR w świecie BANI

PR w świecie BANI
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych oraz w transakcjach M&A. Autorka wielu artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej. Jest prelegentem na wielu branżowych seminariach i konferencjach.

Świat wokół nas zmienia się coraz szybciej. Samo skupienie się na tym, co otacza nas w danej chwili, już nie wystarcza. Prognozy dotyczące przyszłości są obarczone ryzykiem ogromnych błędów. Rzeczywistość określana jako czasy VUCA lub świat BANI stawia przed specjalistami public relations i zarządzania marką wyjątkowe wyzwania i trudności.

Drobne wydawałoby się zdarzenia powodują niespodziewane skutki, których skala znacznie przekracza to, czego można by się po nich spodziewać. Trudny do ogarnięcia świat VUCA przekształca się w to, co Jamais Cascio nazwał w 2020 roku światem BANI. Jest to świat:

kruchy (Brittle),
niespokojny (Anxious),
nielinearny (Non-linear),
wprost niepojmowalny (Incomprehensible).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja