„Zakupy robię w Lidlu” – nowa kampania dyskontu
  • 2
  • 4
21.04.2023

„Zakupy robię w Lidlu” – nowa kampania dyskontu

„Krysia, gdzie ty idziesz?” zastanawia się główna bohaterka w nowym spocie reklamowym sieci. Lidl Polska startuje z nową kampanią wizerunkową marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2023

Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy Salesforce

Globalne dane wskazują na 6-procentowy wzrost ruchu cyfrowego, 2-procentowy spadek w digital commerce i 7-procentowy spadek wydatków konsumenckich. Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku. Spadek ten był spowodowany przede wszystkim zmniejszonym popytem na rynku amerykańskim. Dane Salesforce dotyczące sprzedaży detalicznej Shopping Index podkreślają, że utrzymanie klientów może być dla sprzedawców detalicznych przełomem w 2023 r.