1 1 0 0 0 17.10.2022Zakłady bukmacherskie Fortuna mają brand heroRozpoczęła się nowa kampania zakładów bukmacherskich „Fortuna sprzyja tym, którzy grają” z nową brand hero marki. Bogini Fortuny znudzona boskim życiem postanawia zejść na ziemię, być bliżej ludzi i poczuć z nimi emocje, które przeżywają przy okazji oglądania wydarzeń sportowych.
1 1 0 0 0 16.10.2022Gigantyczny billboard 3D BMW pojawił się w Nowym JorkuBillboard na Times Square promuje hybrydowy SUV BMW XM i współpracę z marką modową Kith. Pokazuje samochód zjeżdżający górską drogą i niemal wyjeżdżający z billboardu.
0 1 0 0 0 16.10.2022Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzieNetflix uruchomi pakiet subskrypcji z reklamami 3 listopada. Pakiet będzie kosztował 6,99 dol. (w przeliczeniu 34,52 zł) miesięcznie i obejmie 12 krajów – na razie bez Polski.
0 6 0 0 0 16.10.2022„Jestem artystą!” – kampania, której bohaterami są artyści i artystki z niepełnosprawnością15 października ruszyła kampania na rzecz inkluzywności w sztuce – „Jestem artystą!”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na artystów i artystki z niepełnosprawnością. Jednak to nie ich niepełnosprawność ma być na pierwszym planie, tylko ich twórcze dokonania. Organizatorem kampanii jest British Council.
0 1 0 0 0 14.10.2022 Aktualizacja: 16:0017.10.2022„Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Badanie zdrowia psychicznego wśród młodych i kampania edukacyjna10 października, w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowane są największe w Polsce badania zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Będą one realizowane wspólnie z Fundacją Dbam o Mój Z@sięg. Planowane są też działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok.
0 1 0 0 0 14.10.2022Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale 2022Na koniec września 2022 r. powtarzalne miesięczne przychody Brand24 wyniosły 1,8 mln zł. To o 41 proc. więcej niż w tym samym momencie 2021 r.
0 1 0 0 0 14.10.2022Polacy rezygnują z dóbr luksusowych. Wyniki badania konsumentów e-commerceZwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych w największym stopniu rezygnują z zakupu dóbr luksusowych, jak np. biżuteria, zegarki czy sprzęty elektroniczne. To wniosek z badania konsumenckiego „Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”, przeprowadzonego przez analityków DHL Parcel.
0 1 0 0 0 14.10.2022L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją WavemakerFirma L’Oréal w Polsce i krajach bałtyckich ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek. Od 2023 r. Wavemaker, agencja GroupM, będzie partnerem mediowym lidera branży kosmetycznej.
1 2 0 0 0 14.10.2022Kampania produktów do zabudowy SamsungSamsung prowadzi kampanię telewizyjną i internetową „Para dobra na wszystko”. Celem jest wsparcie promocji cashback na sprzęty kuchenne do zabudowy.
1 1 0 0 0 14.10.2022Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową15 października multibrandowy sklep sportowy online Sportano.pl startuje z pierwszą ogólnopolską reklamową w telewizji, stacjach radiowych, na outdoorze, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię zwieńczy otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.