3 4 0 0 0 17.08.2023„Odkrywcy z Natury” – rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Bobo FrutPo czerwcowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki Bobo Frut do emisji trafiły właśnie trzy 15-sekundowe spoty. Kampania „Odkrywcy z Natury” ma za zadanie nie tylko odświeżenie i uatrakcyjnienie wizerunku, ale też dalsze budowanie marki naturalnej i godnej zaufania. W spotach przedstawione jest pełne portfolio: nektary i musy (małe i duże tubki) oraz ich główne atuty.
4 1 0 0 0 17.08.2023„Anka szukała swojego miejsca na Ziemi” – nowa kampania serwisu Otodom21 sierpnia rusza nowa kampania serwisu Otodom. Inspiracje dla niej zaczerpnięte zostały z badania dobrostanu mieszkańców Polski. Marka zrealizowała je w ramach projektu „Szczęśliwy dom”.
1 1 0 0 0 17.08.2023„CPK. Ruszaj z nami!” – Centralny Port Komunikacyjny promowany kampaniąCentralny Port Komunikacyjny rusza z kampanią informacyjną. Jej głównym celem jest zbudowanie świadomości o znaczeniu CPK i korzyściach, jakie przyniesie Polakom.
0 1 0 0 0 17.08.2023„Miasto tętni” – Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla INGING nawiązał współpracę z Bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii skierowanej do nastolatków, tworzonej wspólnie z marką Visa. Motywem przewodnim jest ważna dla młodych muzyka. Na potrzeby projektu wokalistka nagrała utwór i teledysk „Miasto tętni”.
0 1 0 0 0 17.08.2023Drugi etap kampanii Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” – konkurs i loteria promocyjnaDruga edycja ogólnopolskiej akcji „Wygrywamy zaczyna się od Wy” składa się z konkursu Fundacji Lotto im. Haliny Konopackiej oraz loterii promocyjnej. Twarzą akcji ponownie jest kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej, Robert Lewandowski. Od 17 sierpnia do 18 września można zagłosować na dofinansowanie wybranego obiektu sportowego lub kulturalnego w swojej okolicy.
0 2 0 0 0 17.08.2023Lidl Polska założył profil na SpotifySieć sklepów Lidl podkreśla, że jej kanał na Spotify ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Utworzone na koncie playlisty starano się dopasować do każdej okazji. Na koncie marki pojawią się klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te dopasowane do marek własnych Lidla czy tygodni tematycznych. Będą również muzyczne wybory ambasadorów marki.
0 2 0 0 0 17.08.2023Powstały figurki Bratz x Kylie inspirowane Kylie JennerWspółpraca z Kylie Jenner to pierwsza gwiazdorska kooperacja marki zabawek Bratz (MGA Entertainment). Na rynek (również w Polsce) trafią miniaturowe figurki inspirowane celebrytką.
2 1 0 0 0 17.08.2023Tomasz Kot w kampanii „przelewów na numer telefonu Blik”„Zamiast słuchać wymówek, rozlicz się tu i teraz – błyskawicznym przelewem na numer telefonu Blik”. To motyw przewodni nowej kampanii Blika z ambasadorem marki Tomaszem Kotem w roli głównej.
0 0 0 0 0 17.08.2023Agencja Cape Morris uruchamia dział employer brandingAgencja Cape Morris uruchamia dział specjalizujący się w komunikacji employer brandingowej. To odpowiedź na rosnące potrzeby rynku w zakresie budowania marki pracodawcy.
0 1 0 0 0 17.08.2023Województwo śląskie wybrało agencję Aplan MediaAplan Media wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii, której celem jest promowanie województwa śląskiego jako atrakcyjnego miejsca do życia.