Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca
  • 1
  • 2
24.06.2022

Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

Historia właścicieli Toyoty 4-Runner to kolejna odsłona cyklu „Prawdziwe historie” marki. Serię otwierała świąteczna opowieść o Wartburgu 353 zaprezentowana w grudniu 2021 r.

Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca, jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.

W off-roadzie jestem od 14. roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował. Od 3. roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.

Ogłoszenie o sprzedaży 30-letniej Toyoty 4-Runner stało się inspiracją do stworzenia reportażu, który stanowi oś opowieści. Parę lat temu to Filip namówił ojca na jej zakup. Spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na Otomoto, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w rajdzie Dakar.

Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni. Zbigniew i Filip Lech trenowali tam do zawodów przed sezonem enduro. Samochód jest dostępny na Otomoto – jego pełny opis można znaleźć na portalu.

Nowy spot od dnia premiery w Dzień Ojca jest emitowany w Internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych.

  • Kreacja, koordynacja social media, produkcja spotu oraz kampanii: Madogz
  • Reżyseria: Jan Foryś
  • Zdjęcia: Lucky Luciano
  • 2

Żużlowiec Zbigniew Lech i jego syn w kampanii Otomoto na Dzień Ojca

 

24 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Popyt na towary luksusowe rośnie pomimo wojny i inflacji – odnotowuje Bain & Company

Pomimo zawirowań geopolitycznych i znacznego pogorszenia koniunktury gospodarczej sprzedaż osobistych dóbr luksusowych zwiększyła się w pierwszym kwartale rok do roku o 17–19 proc., wynika z raportu Bain & Company. Analitycy przewidują, że jeśli tempo wzrostu utrzyma się, w całym roku sprzedaż sięgnie 320–330 mld euro i będzie wyższa o 10–15 proc. w stosunku do 2021 r.