- 1
- 2
Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca
Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
Historia właścicieli Toyoty 4-Runner to kolejna odsłona cyklu „Prawdziwe historie” marki. Serię otwierała świąteczna opowieść o Wartburgu 353 zaprezentowana w grudniu 2021 r.
Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca, jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.
– W off-roadzie jestem od 14. roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował. Od 3. roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.
Ogłoszenie o sprzedaży 30-letniej Toyoty 4-Runner stało się inspiracją do stworzenia reportażu, który stanowi oś opowieści. Parę lat temu to Filip namówił ojca na jej zakup. Spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na Otomoto, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w rajdzie Dakar.
Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni. Zbigniew i Filip Lech trenowali tam do zawodów przed sezonem enduro. Samochód jest dostępny na Otomoto – jego pełny opis można znaleźć na portalu.
Nowy spot od dnia premiery w Dzień Ojca jest emitowany w Internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych.
- Kreacja, koordynacja social media, produkcja spotu oraz kampanii: Madogz
- Reżyseria: Jan Foryś
- Zdjęcia: Lucky Luciano
- 2