TikTok to zawody w elastyczności dla marekTikTok to zawody w elastyczności dla marekTikTok to zawody w elastyczności dla marekTikTok to zawody w elastyczności dla marek
Jak przygotować się do działań marketingowych na TikToku? 8 pierwszych kroków (fot. Pixabay)

TikTok to zawody w elastyczności dla marek

TikTok to zawody w elastyczności dla marek
Łukasz Kępiński

Łukasz Kępiński

-

CEO, założyciel, Tears of Joy

Łukasz Kępiński

Łukasz Kępiński

CEO, założyciel
Tears of Joy

Wcześniej rozwijał dział social media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi uczył się „w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków Lego. Jego agencja przygotowała ostatnio cykl publikacji Trendomierz. Teksty opisują najświeższe motywy na TikToku.

W przestrzeni mediów społecznościowych zaszła prawdziwa rewolucja. Pierwotny duch Facebooka zdążył się już dawno ulotnić. Z kolei nowsze platformy działają już na zupełnie innych zasadach. Na czym polegają te przemiany? Jak się do nich przystosować i z sukcesem promować markę np. na TikToku?

Facebook debiutował na polskim rynku w 2008 roku, a więc już za kilka miesięcy będziemy mogli świętować jego piętnastą rocznicę. Czy 15 lat to dużo czasu? Każdy może mieć nieco inną perspektywę. Jedni uznają, że minęły wieki, podczas gdy inni czują, jakby to było wczoraj. W obiektywnym ujęciu zmieniło się jednak naprawdę wiele. I o ile na Facebooku wielu opiekunów marek zdążyło poczuć się jak w domu, o tyle np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja