W przestrzeni mediów społecznościowych zaszła prawdziwa rewolucja. Pierwotny duch Facebooka zdążył się już dawno ulotnić. Z kolei nowsze platformy działają już na zupełnie innych zasadach. Na czym polegają te przemiany? Jak się do nich przystosować i z sukcesem promować markę np. na TikToku?Facebook debiutował na polskim rynku w 2008 roku, a więc już za kilka miesięcy będziemy mogli świętować jego piętnastą rocznicę. Czy 15 lat to dużo czasu? Każdy może mieć nieco inną perspektywę. Jedni uznają, że minęły wieki, podczas gdy inni czują, jakby to było wczoraj. W obiektywnym ujęciu zmieniło się jednak naprawdę wiele. I o ile na Facebooku wielu opiekunów marek zdążyło poczuć się jak w domu, o tyle np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.