Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2023
  • 0
  • 1
21.04.2023

Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2023

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. W tym roku nagrody przyznano po raz 25.

Młodzi uczestnicy mogli zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta. Przy okazji zdobywali doświadczenie i mogli porównać się z rówieśnikami z branży. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach – Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz dodatkowej – Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.

Z roku na rok frekwencja rośnie. Tegoroczna edycja może pochwalić się popisem kreatywności przez niemal 150 dwuosobowych teamów. Prace uczestników zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.

Design

  • Zwycięzcy: Małgorzata Dragun i Małgorzata Światlak (Performance Media)
  • Wyróżnieni:
    Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski (Molecular Creative)
    Kamil Markiewicz i Michalina Przestrzelska (K2 Create)
  • Skład jurorski: Kaja Dobrzańska (przewodnicząca), Marcin Szmidt, Zuzanna Rawa, Bartłomiej Kalinowski oraz Jakub Kiciński.
  • Partner: Muzeum Historii Kobiet z Anną Kowalczyk na czele.

Media

  • Zwycięzcy: Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska (Value Media)
  • Wyróżnieni:
    Jakub Sakowski i Natalia Masłowska (Fabryka Marketingu);
    Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska (SalesTube)
  • Skład jurorski: Paulina Złotnicka (przewodnicząca), Bartosz Brennek, Ewa Piotrowska, Alicja Pietraszewska, Marta Czarnecka, Krzysztof Gońka.
  • Partner: Strepsils/Reckitt z przedstawicielami: Agata Kankowska i Aleksandra Pilipiuk

Clients

  • Zwycięzcy: Karolina Chmielewska i Claudia Cyndecki Delcol (Just Eat Takeaway)
  • Wyróżnieni:
    Urszula Czajka i Karolina Buda (Maspex);
    Błażej Kobus i Maciej Przybylski (BNP Paribas)
  • Skład jurorski: Małgorzata Drozdowska (przewodnicząca), Dawid Pożoga, Marcin Sosiński, Ela Twardowska
  • Partner: Muzeum Etnograficzne (Robert Zydel)

Digital

  • Zwycięzcy: Tomasz Świstuń i Mateusz Sierpiński (DDB Warszawa)
  • Wyróżnieni:
    Sara Dusza i Weronika Sieniuć (Publicon Services);
    Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (LiquidThread)
  • Skład jurorski: Michał Bucholc (przewodniczący), Albert Stęclik, Marcin Pyszora, Helena Smoczny, Magdalena Banasik
  • Partner: Shutterstock (Jacek Dwórznik, Jakub Nguyen Duc)

Print

  • Zwycięzcy: Aleksandra Duk i Monika Olkiewicz (LuckyYou)
  • Wyróżnieni:
    Martyna Harasimowicz i Vadym Solowski (Saatchi&Saatchi);
    Milena Zielonka i Kamila Kowalska (DDB Warszawa);
    Anna Napiórkowska i Ewa Momot (Holo);
    Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180Heartbeats + Jung v Matt)
  • Skład jurorski: Tomasz Zieliński (przewodniczący), Mateusz Cukierski, Katarzyna Nowacka, Patryk Michoń, Adriana Hochmańska
  • Partner: Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia (Bartłomiej Przymusiński)

Film

  • Zwycięzcy: Gabriela Wiśniewska (Kerris) i Urszula Mitura (Madogz)
  • Wyróżnieni:
    Aleksandra Belash i Marta Jagodzińska (Plej)
  • Skład jurorski: Tomasz Zieliński (przewodniczący), Mateusz Cukierski, Katarzyna Nowacka, Patryk Michoń, Adriana Hochmańska
  • Partner: Ikea (Karolina Szabłowska, Aleksandra Młyńska)

PR

  • Zwycięzcy: Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn (Good One PR)
  • Wyróżnieni:
    Adrianna Skałuba-Berecka (BrandLift) i Piotr Ostrowski (38 PR & Content Communication);
    Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters);
    Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki (SEC Newgate CEE)
  • Skład jurorski: Katarzyna Życińska (przewodnicząca), Marta Ulman, Anna Simon, Helena Korniejew, Jarosław Bańda, Stefan Bogucki
  • Partner: Samsung (Paweł Dąbrowa, Hanna Żurek, Magdalena Rzepnicka)

Open

  • Zwycięzcy: Rafał Chobot, Aleksandra Miernik (Labcon)
  • Wyróżnieni:
    Katarzyna Rasińska i Irena Kostrzębska (VMLY&R);
    Sylwia Sobol i Aleksandra Szajnecka (Molecular Creative);
    Krystian Wojtkowski i Elżbieta Konopińska-Dudek (Przestrzeń);
    Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters);
    Sonja Klimczak i Daria Podleśna (Dentsu)
  • Skład jurorski: Adam Sierociński (przewodniczący), Małgorzata Majcher, Wojciech Ciszkiewicz, Anna Czubaszek, Kacper Potępski, Dorota Nowakowska
  • Partner: TikTok (Dominika Sirlo)

– Jako organizatorzy pragniemy podziękować wszystkim, którzy poświęcili swój czas i energię na rozwój konkursu. Z roku na rok frekwencja rośnie, co bardzo nas cieszy. Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcom i cieszymy się na kolejną edycję. Już nie możemy się doczekać! podkreśla Damian Tokarski, project manager Young Creatives.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Young Creatives Cannes 2023

Young Creatives Cannes 2023

21 kwietnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2023

Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy Salesforce

Globalne dane wskazują na 6-procentowy wzrost ruchu cyfrowego, 2-procentowy spadek w digital commerce i 7-procentowy spadek wydatków konsumenckich. Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku. Spadek ten był spowodowany przede wszystkim zmniejszonym popytem na rynku amerykańskim. Dane Salesforce dotyczące sprzedaży detalicznej Shopping Index podkreślają, że utrzymanie klientów może być dla sprzedawców detalicznych przełomem w 2023 r.