1 1 0 0 0 17.04.2023Kampania marki Winiary – A Ty, co masz pod rękąKampania marki Winiary – „A Ty, co masz pod ręką” promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na: „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”.
0 1 0 0 0 16.04.2023Angielska liga piłkarska Premier League ogranicza reklamy gier hazardowychKluby piłkarskie tworzące angielską Premier League uzgodniły wycofanie reklam bukmacherów z przodu koszulek meczowych piłkarzy.
0 3 0 0 0 16.04.2023Netflix otworzył butik erotyczny w LondynieNetflix otworzył w Londynie czasowy sklep z akcesoriami erotycznymi, aby promować nowy thriller erotyczny „Obsession”.
0 2 0 0 0 14.04.2023Grupa K2 zakończyła 2022 rok z zyskiem 7,6 mln złGrupa K2 zwiększyła przychody operacyjne i zanotowała dynamikę rozwoju segmentu software. Sfinalizowała także sprzedaż spółki Oktawave, a cały zysk operacyjny wyniósł 7,6 mln zł.
0 3 0 0 0 14.04.2023Polacy częściej wybierają smartwatche niż klasyczne zegarki – badanie HuaweiJak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei CBG Polska, 27% z nas regularnie używa smartwatchy, 16% klasycznych zegarków z tarczą i wskazówkami, a 6% elektronicznych z cyfrowym wyświetlaczem. Kolejne 6% ma co najmniej dwa różne zegarki, które użytkuje zamiennie, natomiast 45% osób nie nosi zegarka.
0 7 0 0 0 14.04.2023Federa z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacjiFedera wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmienia również strategię komunikacji. To największa i najstarsza organizacja pozarządowa w Polsce zajmująca się walką o prawa człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem praw reprodukcyjnych kobiet i praw medycznych.
0 1 0 0 0 14.04.2023Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W tym roku komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.
0 1 0 0 0 14.04.2023Forum IAB 2023 – znamy tematy prelekcjiJuż 30 i 31 maja blisko 100 ekspertów zaprezentuje najnowsze marketingowe trendy i rozwiązania. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska właśnie opublikował listę wystąpień, które odbędą się podczas Forum IAB 2023.
0 4 0 0 0 14.04.2023Trwa rebranding i remodeling sklepów sieci DealzSieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują m.in. nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
1 1 0 0 0 14.04.2023Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnychOSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r.