Espresso

6 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021

„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw Finansowych

Praca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.

5 sierpnia 2021

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.08.2021

„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska

Grupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.

Poprzednie Następne