0 1 0 0 0 29.04.2023IAB Polska publikuje „Casebook IAB Mixx Awards 2022”IAB Polska prezentuje case studies kampanii, które najlepiej wykorzystywały środowisko mediów cyfrowych w komunikacji marki w 2022 r. – „Casebook IAB Mixx Awards 2022”. Publikacja stanowi zbiór wszystkich kampanii nagrodzonych i wyróżnionych w konkursie Mixx 2022. Jest dostępna w wersjach: drukowanej, PDF, a także w postaci serwisu WWW.
0 2 0 0 0 29.04.2023To marketerzy są zaangażowani w realizację celów CSR/ESG – badanie UNICEF PolskaPonad dwie trzecie firm działa z kilkoma organizacjami sektora NGO. Blisko 44 proc. podjęło działania z minimum trzema takimi organizacjami. Jest duże pole do współpracy pomiędzy biznesem a NGO – wynika z badania UNICEF Polska.
0 6 0 0 0 29.04.2023Zwierzęta zajmują wyjątkowe miejsce w domach i sercach Polaków – badanie Havas Prosumer „W Królestwie Zwierząt”Pandemia, a tym samym większa ilość czasu spędzanego w domu była dodatkowym impulsem dla podjęcia opieki nad zwierzętami. W raporcie „W Królestwie Zwierząt” badacze Havas Intelligence przyjrzeli się relacjom między ludźmi a zwierzętami.
1 1 0 0 0 29.04.2023„Don’t stop me now” – T-Mobile reklamuje testowanie internetuKampania wyjaśnia, na jak wiele sposobów można sprawdzić internet mobilny od T-Mobile. Babcia i jej nastoletnia wnuczka testują połączenie w codziennych sytuacjach, np. podczas spaceru, relacji na żywo czy wirtualnej gry.
2 9 0 0 0 29.04.2023Decathlon reklamuje się arkuszami maturalnymi z WF-u w „Gazecie Wyborczej”W piątkowym wydaniu 28 kwietnia w „Gazecie Wyborczej” ukazał się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z wychowania fizycznego. Celem akcji „Wprowadźmy WF na maturę” jest podniesienie rangi sportu w kształceniu młodych Polaków.
0 2 0 0 0 28.04.2023Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!Marka parasolowa O la la! w Intermarché zastąpi szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategii w obrębie marek własnych.
0 3 0 0 0 28.04.2023Radio 357 promuje na billboardach Polski TopTo pierwsza kampania outdoorowa tego radia. Plakaty prezentowane są w największych miastach na nośnikach sieci Ströer. Zespół 357 promuje na nich Polski Top 2023 – listę najważniejszych polskich utworów wszech czasów. W kreacjach reklamowych wykorzystano wizerunki prowadzących audycję: Katarzyny Borowieckiej, Oli Budki, Marcina Łukawskiego, Marka Niedźwieckiego i Piotra Stelmacha.
1 9 0 0 0 28.04.2023„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa MiłosławWystartowała kampania piwa Miłosław pod hasłem „Lato niejeden ma smak”. Bierze w niej udział Robert Makłowicz, związany z marką od kilku lat. Kampania promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.
0 3 0 0 0 28.04.2023Ruszyła kampania „Otwarty słownik mowy nienawiści”Fundacja Geremka oraz Helsińska Fundacja Praw Człowieka rozpoczęły kampanię „Otwarty słownik mowy nienawiści”.
0 0 0 0 0 27.04.2023Marka Plusssz rozpoczyna współpracę z agencją Garden of WordsW marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka suplementów diety Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „Polski Lek”.