0 6 0 0 0 27.04.2023„Daydreaming” – Tous z muralem Mateusza Króla w WarszawieHiszpańska marka biżuteryjna Tous reklamuje się na muralu w Warszawie. Praca „Daydreaming” autorstwa Mateusza Króla zaprojektowana została zgodnie z koncepcją kreatywną brandu.
0 1 0 0 0 27.04.2023Otodom wybrał Linkleaders do obsługi PROd maja Linkleaders poprowadzi działania komunikacyjne dla internetowej platformy sprzedaży i najmu nieruchomości Otodom, należącej do Grupy OLX.
1 3 0 0 0 27.04.2023„No Lay’s, No Game” – Messi sprawdza, czy są w domu chipsyNowa kampania marki Lay’s „No Lay’s, No Game” celebruje trwające rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. W Polsce towarzyszy jej aktywacja „Loża Mistrzów Komentarzy”.
0 1 0 0 0 27.04.2023Agencja Hand Made wygrała przetarg marki NicNac’sHand Made wygrał przetarg marki orzeszków NicNac’s z portfolio Lorenz. Zakres współpracy obejmuje organizację aktywacji konsumenckiej, która potrwa od września do października 2023 r.
0 4 0 0 0 27.04.2023Marka Bakalland z muralem i nośnikami OOH. Wykorzystuje także grafiki na paczkomatachBakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej. Przy stacji Metro Politechnika w Warszawie stworzył mural o powierzchni 175 m2. Marka uruchomiła także działania OOH i DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. Wykorzystała też grafiki na paczkomatach firmy InPost.
1 2 0 0 0 27.04.2023Beck’s stworzył piwo 70+. Dostępne tylko dla siedemdziesięciolatków i starszychBeck's wprowadził do sklepów w Brazylii limitowaną edycję piwa dozwolonego od lat siedemdziesięciu. Jest bardziej gorzkie niż inne warianty, co ponoć odpowiada zmianom smaku, jakie następują z wiekiem.
1 1 0 0 0 27.04.2023„Na grilla! Racz waść wpaść” – Kasztelan rusza z nową kampaniąRuszyła ogólnopolska kampania marki kojarząca piwo Kasztelan z grillem. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów telewizyjnych, których emisja trwa od 24 kwietnia. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.
0 6 0 0 0 27.04.2023Urodziny Mikołaja Kopernika na billboardach w ToruniuOd początku maja artyści z Galerii Rusz swoimi pracami włączą się w świętowanie 550. rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na billboardach i autobusie MZK eksponowane będą prace inspirowane dokonaniami wielkiego astronoma.
0 1 0 0 0 27.04.2023Designing Behavioral Change – już 25 maja kolejna edycja konferencji25 i 26 maja w Warszawie odbędą się konferencja i warsztaty Designing Behavioral Change – boostery efektywności. Poświęcone będą zastosowaniom ekonomii behawioralnej. Dostarczą uczestnikom najnowszą, praktyczną wiedzę o zastosowaniach ekonomii behawioralnej do zwiększania efektywności w biznesie.
0 1 0 0 0 26.04.2023AMS wykorzystuje AI do tworzenia treści w digital OOHFirma AMS zastosowała potencjał technologii sztucznej inteligencji, umożliwiając odbiorcom tworzenie grafik w sieci digital OOH AMS.