- 1
- 1
„Don’t stop me now” – T-Mobile reklamuje testowanie internetu
Kampania wyjaśnia, na jak wiele sposobów można sprawdzić internet mobilny od T-Mobile. Babcia i jej nastoletnia wnuczka testują połączenie w codziennych sytuacjach, np. podczas spaceru, relacji na żywo czy wirtualnej gry.
T-Mobile deklaruje w kampanii, że klienci dołączający do T‑Mobile będą mogli testować sieć przez 30 dni. Jeśli w tym czasie będą chcieli zrezygnować z usług, telekom zwróci im poniesione koszty. Jeśli nie zrezygnują, otrzymają w prezencie do 9 miesięcy abonamentu za 0 zł.
W tle reklamy wykorzystano utwór zespołu Queen „Don’t stop me now”.
Kampania o testowaniu jakości sieci obejmuje spoty telewizyjne, outdoor, a także działania w internecie i social mediach. Jej koncepcja została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R. Materiały do sklepów opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem mediów zajął się Mindshare.
- 1